петак, 30. јануар 2015.

Love card for Valentine's day



Zdravo dragi moji citaoci! Pre svega bih zelela da vam se zahvalim sto pratite moj blog i pruzate mi podrsku :). To mi stvarno puno znaci! Posto nam se blizi Dan zaljubljenih, u ovom postu cu vam pokazati kako da napravite jednostavnu ali i veoma lepu cestitku za voljenu osobu <3



#1  




Potrebno vam je:
- Dva bela papira formata A4
- Makaze
- Tempere
- Selotejp
- Marker
- Olovka sa okruglom gumicom na vrhu


Presavijte papir na pola i na ivici nacrtajte polovinu srca. Zatim isecite po liniji. Kada otvorite papir dobicete rupu u obliku srca.





Sada uzmite drugi papir i presavijte ga na pola. Selotejpom pricvrstite prvi ( sa rupom ) preko drugog. Kao na slici.



Sada uzmite belu i crvenu temperu. Mesanjem ove dve boje mozete dobiti mnostvo lepih nijansi. Kada ste dobili dve ili tri nijanse po izboru uzmite olovku i gumicom ( koja se nalazi na vrhu olovke ) istackajte srce. Kada celo bude prekriveno tackicama odlepite prvi papir i to je to! 
Na cestitci mozete napisati poruku (kao ja) ili je ukrasite po zelji!
Ako budem imala vremena i ako vi budete hteli napisacu jos jedan DIY post za Dan zaljubljenih! 


XOXO,
Sonja :*



6 коментара:

  1. Odlicna ideja,veoma je lepo i korisno!Jako mi se dopada blog,volela bih da objavis jos jedan DIY post za dan zaljubljenih! 💕💞💕💞
    Sofija

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiva idejica za mlade i zaljubljene :) Nema na čemu, draga.. podrška svima dobro dođe ;)

    soniacreazzione.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv post,sviđa mi se ideja. :)
    Poseti moj blog i ako ti se svidi-učlani:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши