субота, 31. јануар 2015.

My January favorites :*




Danas je poslednji dan januara. Meni je ovaj mesec prosto proleteo, ali sam uzivala u njemu. Kraj meseca donosi i moje favorite, mada ih u januaru stvarno nije bilo puno. Pa da pocnemo!









- Ovo su BU Hippy Soul dezodorans i BU Wild parfem. Ja obozavam osvezavajuce mirise tako da sam potpuno luda za ovim parfemom. I dezodorans mirise osvezavajuce ali ima neku egzoticnu notu (ne znam drugacije da opisem :) ). 








- Kada dodju praznici ja volim da nosim nesto sjajno sa puno sljokica tako da se ovaj Golden Rose lak savrseno uklopio :).






- Ovo je moja omiljena knjiga ovog meseca. Prosto je fantasticna! Procitala sam je dva puta, a planiram da procitam i ostale tri knjige iz ove kolekcije. Moja preporuka, definitivno! 







- Da predjemo na modne favorite. Ovaj dzemper sam kupila u H&M-u i prosto je presladak. Ove zime ga bukvalno nisam skidala :). 



- Obozavam marame i ovo je moja omiljena. Najvise mi se svidja boja koja je dosta upadljiva, ali super ide uz belu ili neku drugu svetlu majcu :). 




- I naravno, medju mojim favoritima za januar nasle su se i moje nove naocare. Njihova morsko plava nijansa mi se mnogo svidja i podseca me na leto :).


Toliko od mene za ovaj post. Pisite mi u komentar koji su vasi favoriti za ovaj mesec i ideje za sledeci post! 


XOXO,
          Sonja :*

2 коментара:

  1. Sve mi se svidja ali dzemperom samo odusevljena podseca me na crtac Bambi ako si gledala znaces!



    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши