среда, 28. јануар 2015.

Recenzija - BABY LIPS Pink Punch i Hydrate

Cao svima! Prvo bih zelela ukratko da se predstavim. Ja sam Sonja, imam 13 godina i zivim u Beogradu. Igram balet, sviram violinu i volim sve sto je u vezi sa muzikom. Ideju da napravim blog dobila sam citajuci druge blogove o modi, savetima, i diy projektima koji su me inspirisali.

Veoma dugo sam razmisljala o cemu da pisem u svom prvom postu i napokon mi je palo na pamet. Odlucila sam da napisem recenziju za BABY LIPS Pink Punch i Hydrate labela koja posedujem vec duze vreme, ali bih zelela da iskustvo podelim sa vama. Pa da pocnemo!



BABY LIPS - PINK PUNCH  I  HYDRATE

 






BABY LIPS Pink Punch - Ovo labelo ima roze nijansu koja uopste nije bleda, a nije ni previse upadljiva. Dovoljno je naneti jedan sloj labela, pa zato duze traje. Kod njega mi se najvise svidja sto mirise na jagodu :). Labelo nije hidrantno, ali je savrseno za one koji nemaju suve usne pa im treba samo boja. Meni se veoma dopada i pakovanje koje je roze (u nijansi labela) sa zutim slovima koja se savrseno uklapaju. 


  • Miris: 10
  • Pakovanje: 9
  • Efekat: 9 




BABY LIPS Hydrate - Hydrate labelom sam potpuno odusevljena! Otkad ga redovno stavljam usne su mi mekane i negovane (inace sam imala problem sa suvim i ispucalim usnama). Ne mogu tacno da odredim miris, ali je po meni jako blag i prijatan. Labelo je veoma hidrantno i na usnama ostaje dosta dugo. Nema boju, ali ostavlja sjaj. Pakovanje je plavo sa roze slovima (sto je po meni top kombinacija:) ).


  • Miris: 9
  • Pakovanje: 10
  • Efekat: 10







Znam da slike mozda nisu ispale bas najbolje, ali stvarno sam htela da budu moje i mnogo sam se potrudila. 
Komentarisite da li vam se dopao post i o cemu sledece zelite da pisem. Takodje vas molim da uradite anketu koja se nalazi u gornjem desnom delu bloga! Vidimo se u sledecem postu!




xoxo,

      Sonja :*








































21 коментар:

  1. Vrlo lepo!
    Srecno sa blogom :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super! Srećno sa blogom! :)
    Imaš moj follow. ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Srecno sa bloganjem,svidja mi se izgled,drugaciji je nekako.A slike...slike su super.
    Pratim te :*
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala! Drago mi je da ti se svidja izgled bloga i sve :)
    Pratim i ja tebe :*

    ОдговориИзбриши
  5. Super je ! Imaš moj follow! Da li možeš da vidiš moj blog i da me zapratiš (da se prijaviš na moj blog) ?
    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Srecno sa blogovanjem;)
    Recenzija je super,i slike su stvarno lepe!Uclanila sma se u blog;)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Srecno sa blogovanjem :)
    Recenzija je odlična! I ja imam ta dva Baby Lips labela i totalno sam oduševljena njima.
    Učlanila sam se u blog :)

    Ako možeš pogledaj moj blog i zaprati me :) i ja sam takodje nova
    http://worldaroundtina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapratila sam te :) I ja sam odusevljena njima stvarno su dobri ;)

      Избриши
  8. Ćao imenjakinjo :) Pre svega, želim ti dobrodošlicu i sreću u daljem blogovanju. Što se tiče Baby Lips labela, mislim da su jedan od najhvaljenijih proizvoda u poslednje vreme. Ja imam Peach kiss, to je ljubičasti i oduševljena sam bojom i sljokicama koje ostavlja za sobom na usnama, naravno i negom koju pruža.
    I ja sam nova sa blogom :) mada moj blog je malo drugačiji, uglavnom na njemu predstavljam skice svojih kreacija..
    Ako želiš možemo se zapratiti i jedna drugoj pružiti podršku :)

    Možete pogledati skice mojih kreacija na blogu: soniacreazzione.blogspot.com
    Novi post sa kolekcijom romantičnih haljina za Dan zaljubljenih http://soniacreazzione.blogspot.com/2015/01/red-valentine-collection.html

    ОдговориИзбриши
  9. Srećno sa blogom i recenzija je odlična :) imam Baby Lips i više sam nego očarana jer su odlični.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Nikon Coolpix S3600 aparatom ;) Inace taj aparat nije nista posebno ali fotke dobro ispadaju :*

    ОдговориИзбриши
  11. Ćao.Baš mi se svidja tvoj blog :) Pratim ga :3
    Poseti moju,ako hoćes (nisam srpkinja,pa možda nešto nisam pisala pravilno )

    rubbies-worldrs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Drago mi je da ti se svidja :) Pratim i ja tebe ;) Sve je u redu, ne brini :*

    ОдговориИзбриши