недеља, 01. фебруар 2015.

50 facts about me tag





Za ovaj tag  nominovala me je Teodora sa bloga Teodora's small world, pa sam resila sad da ga uradim da me malo bolje upoznate :) 



  1. Zovem se Sonja
  2. Sviram violinu
  3. Treniram balet vec 7 godina :)
  4. Jedinica sam
  5. Obozavam da pravim razne stvari
  6. Nosim naocare
  7. Mrzim fiziku i matematiku :(
  8. Obozavam biologiju :)
  9. Imam sestru od tetke koja mi je kao rodjena <3 (pozz za nju ako ovo procita :*)
  10. Mrzim ljude koji maltretiraju druge zbog razlicitosti (vere, nacionalnosti)
  11. Luda sam za Milka cokoladom ;)
  12. Imam kucu i papagaja i mnogo ih volim <3
  13. Sminkam se samo za baletske nastupe xD
  14. Imam puno drugarica, ali nemam najbolju
  15. U soping idem stvarno retko (1,2 puta u 6 meseci)
  16. Volim da nosim farmerke
  17. U septembru sam skinula fiksnu protezu posle dve godine
  18. Tada sam bila najsrecnije dete na svetu :D
  19. Po ceo dan visim na Instagramu (opsesija)
  20. Volim da slikam, a ne volim da se slikam :) (ovo je urnebesno ahahahahh)
  21. Za 10. rodjendan od tate sam dobila svoj prvi fotoaparat :) 
  22. Omiljena boja mi je ljubicasta :)
  23. Soba mi je dosta sarena (kao mala sam volela da sve bude raznobojno i sad me od toga boli glava xD) i mastam da je okrecim i sredim uskoro :)
  24. I dalje ne znam sta cu da budem kad porastem :)
  25. Mrzim uvlakace, cepulje i strebere
  26. Odlican sam djak (ali uopste nisam streber)
  27. Obozavam da spavam i nikad ne mogu da se probudim kad idem prepodne u skolu :/
  28. Porodica mi je sve na svetu <3
  29. Volim da pisem (price, pesme)
  30. I da citam (ali ne lektiru xD)
  31. Uglavnom me nastavnici nerviraju kakvi god da su 
  32. Juce sam uplatila letovanje u Grckoj i presrecna sam :)
  33. Zimu i leto volim podjednako 
  34. Mada mi je leti rodjendan i letnji raspust pa mozda ipak malo vise leto :)
  35. Ne mogu da spavam bez Dormeo jastuka :D
  36. Omiljeni filmovi su mi "Tri metra iznad neba" i "Krive su zvezde"
  37. Ne volim horore :0
  38. Ne znam vise o cemu da pisem 
  39. Omiljene serije su mi "Friends" i "Two men and a half"
  40. Volim da gledam Disney Chanal
  41. Obozavam da crtam, ali ne volim da slikam (temperama)
  42. Ne mogu da verujem da sam uspela ovo sve da napisem :)
  43. Omiljeni blogovi su mi Tijana's diary i Teodora's small world
  44. Bas i ne volim da gledam youtubere 
  45. Omiljena domaca pesma mi je "Zauvek" od Sare Jo, a strane "Shake it off" od Taylor i "All about that bass" od Meghan Trainor
  46. Volim ovaj blog i volim vas sve <3 <3 <3 
  47. Sad stvarno ne znam vise sta da pisem :)
  48. Hvala Teodori za nominaciju :*
  49. I hvala vama sto za 3 dana imam 11 pratilaca <3
  50. I to je to :)


XOXO, 
            Sonja :*

6 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka čast za blog,odličan je Sonja!Želim ti puno sreće i pratilaca!Ljubim tee :* <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan blog,želim ti svu sreću. <3 :-)
    Ako možeš posjeti i ti moj pa se pridruži/učlani. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan blog,želim ti svu sreću. <3 :-)
    Ako možeš posjeti i ti moj pa se pridruži/učlani. :*

    ОдговориИзбриши