субота, 21. фебруар 2015.

Izborite se sa prehladom!



Sigurno znate onaj osećaj kada se probudite, a boli vas glava, malaksali ste i bukvalno ne možete da ustanete iz kreveta? Ja se jutros baš tako osećam :'(. Ovaj post će biti o tome kako da se bolje osećate u ovakvoj situaciji i kako da pobedite dosadu!

#1 Odeća

Pa, pošto verovatno nigde nećete izlaziti, obucite nešto u čemu se osećate prijatno i opušteno. Neki malo duži mekani duks i helanke su savršena kombinacija za ove dane.


#2 Kosa

Kosu vežite u labavu punđu ili repić. Mada, ako se prijatnije osećate puštene kose, samo napred :D.


#3 Časopisi

Sigurno imate mnogo starih časopisa koji skupljaju prašinu po fiokama. Ovo je savršena prilika da ih sve ponovo prelistate! Ako želite možete uzeti i jednu praznu svesku ili blokče i lepiti zanimljive isečke koje želite da sačuvate. Kada isečete sve što je vredno čuvanja, pobacajte ostatak! Tako ćete napraviti mesta za nove časopise koje ne znate gde da stavite.


#4 Filmovi

Ovo je takođe dobar način da vam vreme brže prođe. Uživajte u filmskom maratonu udobno zavaljeni u fotelju sa kokicama u ruci :). Mnogo će vam pomoći da se bolje osećate!


#5 Blog & YouTube

Kada ste prehlađeni, vaši omiljeni blogeri i youtuberi uvek su tu da vam olakšaju :). Odgledajte svoje omiljene videe ili pročitajte omiljene postove iako ste ih gledali/čitali već više od hiljadu puta :D. Tako ćete se opustiti i zaboraviti na prehladu.


Nadam se da vam se post dopao i da će vam pomoći da pobedite prehladu (meni sigurno hoće :D).  Želim vam brz oporavak :*!




XOXO,
            Sonja :*

11 коментара:

  1. Super post! Bila sam prošle nedelje bolesna i znam kako ti je. :)

    ОдговориИзбриши
  2. 6. #dobraknjiga spasava stvar uvek :)
    Bas si kreativna, umes od svega da napravis zanimljiv post! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Uhh odlican post,svidja mi se prva slike :)
    Mene najvise iritira zacepljen nos,ludiim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super post. Veoma originalno.:* Znam kako ti je, zelim ti da brzo ozdravis!
      PS blog ti je super,pratim te. Ako zelis mozes se uclaniti u moj blog, jako bi mi znacilo posto sam nova: marsylylife.blogspot.com

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  4. Odličan post! Ja najviše volim da gledam filmove, čitam knjige i uživam uz čitanje blogova ili gledanje YT videa... Uživancija! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши