среда, 18. фебруар 2015.

#MojeMišljenje - Prijateljstvo


Hej, hej! Kao što vidite ovo je nova rubrika! U njoj ću pisati o malo ozbiljnijim temama, daću svoje mišljenje itd. Ideju za ovaj post o prijateljstvu dobila sam čitajući blog Iva's special section. Ivina "drugarica" napisala je oproštajni post sa njenog bloga i rekla kako nema vremena za blog i da će ga ugasiti već krajem nedelje! Kako ne podnosim takve ljude uuhh! Da se mi vratimo na temu :D.
Prijateljstvo je jedna od najlepših stvari na svetu (znam da zvuči patetično ali šta ću :D). Pravi prijatelj je uvek tu da te nasmeje i oraspoloži, čak i kad ti je najteže. Ali kako prepoznati da li je prijateljstvo zaista pravo, ili te drugarica ogovara čim okreneš leđa? Evo 3 saveta!


#1 Požrtvovanost

Lažni prijatelj uvek će naći izgovor da ti ne pomogne kada ti je najpotrebnije. Ali ako drugarica dodje kod tebe iako je veoma iscrpljena ili treba da radi nešto drugo samo da bi te utešila ili pomogla u nevolji, znaj da ćeš na nju uvek moći da se osloniš. Ali da bi mogla da očekuješ požrtvovanost od prijatelja, moraš je i ti njemu pružiti. Ako se ne trudiš previše oko svoje najbolje drugarice, verovatno će i ona prestati da se trudi oko tebe, što, pretpostavljam, niko ne želi.


#2 Izgovori

Kao što sam u prethodnom savetu pomenula, lažni prijatelji uvek nalaze razne izgovore. Bilo da je to šetnja, pidžama parti ili nešto drugo, uvek će naći način da te izbegnu. Zbog toga ćeš se osećati glupo i iskorišćeno.
Nemoj misliti da će im jednog dana ponestati izgovora ili da će prestati to da rade. Izgovora je uvek bilo i uvek će ih biti, a takve osobe uglavnom ostaju iste do kraja života. Bolje ih se kloni i biraj iskrene prijatelje!


#3 Čuvar tajni

Sigurno vam je svima dobro poznat onaj odvratan osećaj kada drugarica ispriča vašu tajnu celoj školi. Po meni, nema ničeg goreg :(. Ali ako drugarica zaista nikom ne otkrije sve one tajne koje joj pričaš u poverenju, slobodno joj se poveravaj i ubuduće. Kao i za prvi savet, i za ovaj važi slično pravilo. Ako čuvaš tajne svog prijatelja, verovatno će i on čuvati tvoje. Ako ga izdaš, sutra će cela škola pričati samo o tebi i tvojoj simpatiji. Pa, nažalost, to obično i bude tako.

I to bi bilo sve. Nadam se da će vam ovi saveti pomoći. Pišite mi u komentar da li vam se sviđa nova rubrika i ideje za nove postove koje biste voleli da čitate!



XOXO, 
           Sonja :*







12 коментара:

  1. I evo ga, pocinje trend od #TijanaPametuje, #MojStav (Teodora`s small world) tvoj blog... Sad da vidis kako ce svi pisati takve postove ;-)

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post! Samo se nižu ove rubrike po blogovima haha. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, slažem se sa svim što si napisala. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan post.Ja baš i nisam te sreće do sada bila da imam iskrenu prijateljicu jer su sve one vremenom pokazale svoje lice.Ti si napisala koje osobine treba da ima prijateljstvo :)

      Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com ♥

      Избриши
    2. Hvala :) Pa mislim da smo u slicnoj situaciji :* Vec sam uclanjena ;)

      Избриши
  4. Odlican post! Jako mi se svidja kako razmisljas!
    poseti moj blog pa ako ti se dopadne zaprati, ja tebe vec pratim!
    http://vanja00.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши