субота, 28. фебруар 2015.

My February favorites :*



Nadam se da nisam jedina koja ne može da poveruje, ali stigao je i poslednji dan februara! Ja sam od onih koji čim sine februarsko sunce, jurcam u kratkim rukavima i starkama, tako da vam je jasno zašto se toliko radujem kraju februara :D. Da mi pređemo na favorite!



Obožavam da nosim ove marame u stilu Sare Jo, a ova mi je definitivno omiljena (da podsetim da sam trenutno zaluđena tirkiznom bojom:D). Tokom februara je nisam skidala, pa je vreme da pređem na nešto drugo :).



Moj omiljeni lak ovog meseca je Sixteen long lasting nail polish u nekoj bejbi roze nijansi. Treba mu samo 60 sekundi da se osuši na noktima, pa je zato veoma zgodan za svaku priliku, a pogotovo za školu.



Ne znam zašto, ali prosto obožavam ovu sliku :D. Ova mašnica je nešto preslatko! Dobila sam je za rođendan, ali pre nekoliko dana sam pogledala Bethanyn video kako da ih sam napraviš, tako da jedva čekam da probam hehe :).



U postu " My lipbalm collection " pročitali ste recenziju ovog Essence glossy lipbalm Cherry brownie sjaja, tako da o njemu nemam šta posebno da kažem. Pošto sam potrošila BABY LIPS Hydrate, počela sam da ga koristim i postao je moj hit meseca :D!



Da pređemo na random stvarčice. Ovu sliku sam sama napravila po ideji sa Pinteresta i prosto je obožavam!



Moj sto je za Dan zaljubljenih bio ukrašen ovim DIY ramom za slike sa 3D srcima :D. Ovo je takođe sa Pinteresta hah :'D.



U februarskim favoritima našla se i moja "nova" maska za telefon. Mnogo mi je dosadila pa sam odlučila da pokažem svoju kreativnost. Verujte mi, svi u školi su me pitali gde sam je kupila i bili su šokirani kada sam im rekla da sam je napravila sama. Treba samo da nagnete bočicu laka za nokte tako da curi ravnomerno. Koristite boje koje volite i lakove koji se nisu stvrdnuli od stajanja!

To su bili moji favoriti za februar! Vidimo se u sledećem postu!


XOXO,
              Sonja :*

18 коментара:

  1. Super post!
    Maska je fenomenalnaaa!☺♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! I ja sam to sa maskicom za fon uradila, svi su u školi bili oduševljeni, ali jeste dobro ispalo ziasta. :D

    ☯ GIVEAWAY NA MOM BLOGU ☯
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je preslatko! Ova plava trakica za kosu je prelepa, boja laka za nokte takođe, a slika koju si napravila mi se posebno sviđa. Divna je. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. odličan post...znaš šta je smiješno da nisam ni ja shvatila da je posljednji dan februara da ti to nisi napisala ,onda sam pogledala na kalendar na laptopu i rekla aa vidi baš je posljednji dan februara. hahah xd inače ne bih mogla ništa komentarisati previše jer ništa od ovih proizvoda nisam probala,ali moram reći da sam i ja zadivljena tvojom kreativnošću. :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahh xD Pa ni ja se ne osecam kao da je poslednji dan. Inace hvala :)

      Избриши
  5. Super su ti favoriti i ja koristim taj lip balm :)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoj ja sam svuda viđala taj sjaj za usne ali ne znam da li da ga kupim. Super si odradila taj post! Baš lepooo :*

    My blog------------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se lak za nokte, kao i traka za kosu.

    Pogledaj moj blog, nova sam http://obicnoneobicnadevojka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Traka za kosu je prelepa.*-*

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши