уторак, 10. фебруар 2015.

My lipbalm collection






Hej, hej! U ovom postu odlucila sam da vam predstavim moju kolekciju labela i sjajeva za usta. Pa da počnemo!


#1





Ovo je paleta sjajeva Sephora girls. Kao što možete da pretpostavite, kupila sam je u Sephori xD. Sadrži providnu nijansu koja samo ostavlja blage šljokice, krem, crvenkastu i neku nijansu između ljubičaste i bordo. U pakovanju se dobija i mala četkica za nanošenje sjajeva. Veoma lepo mirišu i stvarno sam zadovoljna.


#2






Ovaj sjaj takođe je kupljen u Sephori. Njegova boja mi je prosto neodoljiva, ali ne sviđa mi se što se nanosi prstima. Zbog toga je veoma nezgodno nositi ga u školu ili bilo gde drugde. Miriše predivno, na jagodu, a ostavlja blag rozikasti trag. Takođe, veoma dobro neguje i hidrira usne.



#3





Maybeline Sweet Berry je moj omiljeni. Njegova boja i gustina mi nekako najviše odgovaraju. Miriše na šumsko voće, kao maline i borovnice, nešto tako :). Kupila sam ga u piramidi, u nekoj radnji kozmetike, stvarno ne znam kako se zove :/. 


#4  







Ovaj sjaj imam već par godina i, iskreno, kupila sam ga samo zbog priveska u obliku zvezdice koji je imao šljokičasti roze sjaj na poklon :D. Ne mogu da tačno odredim miris, nekako je blag i neupadljiv. Ostavlja samo blagi sjaj. Skoro da ga uopšte ne koristim, ne pamtim kad sam ga stavila zadnji put xD.


#5






Ovo je najnoviji član moje kolekcije - Essence glossy lipbalm Cherry brownie. Iako na slici boja ne deluje previse upadljivo, to je jarko crvena nijansa i dosta se vidi na usnama. Miriše prosto božanstveno, na višnju. Ponekad mi se čini da bih mogla da ga mirišem danima :). Dosta je redak i dobro hidrira usne. Pošto je Essence inače jedan od mojih omiljenih brendova šminke, i ovim proizvodom sam veoma zadovoljna. 


#6





I za kraj, evo i mojih BABY LIPS labela. Pošto sam za njih pisala posebnu recenziju, o njima neću reći ništa posebno osim da prelepo mirišu i da sam prosto prezadovoljna :)!


Sada znate kako izgleda moja kolekcija sjajeva :). Pišite mi u komentare koji vam se najviše dopada i ideje za sledeći post! I molim vas da uradite novu anketu koja se nalazi u gornjem desnom uglu bloga! 



XOXO,
          Sonja :*




18 коментара:

  1. Moja kolekcija labela iznosi tačno 24 proizvoda zaludjenik sam.
    Recenzija je odlično urađena :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post ! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna kolekcija!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je prvi puta da sam na tvome blogu i sviđa mi se! Nadam se da možeš posjetiti moj te ostaviti koristan savjet, feedback! Tek sam ga nedavno počela pisati :) Hvala :)

    www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja :) I ja sam ga otvorila tek pre oko 3 nedelje :D. Uclanicu se u tvoj blog <3

      Избриши
  5. Hi, loved your blog <3333 Followed you, do you wanna follow?
    Sokokoko.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve mi se sviđa! :D Volela bih da probam ovu prvu paleticu sjajeva iz Sephore, jer izgleda baš simpatično. :D Baby Lips balzame sam probala, a najviše koristim upravo ova dva koja si navela, kao i narandžasti (crveni) uz to, ali nisam posebno oduševljena. Okej su. :) Super je post!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. aaj pa ti stvarno imaš mnogo tih sjajeva za usne ,ovako za BL sam čula i mnogi ,ustvari svako je barem jednu recenziju o tome radio ,tako da nisam ih probala tako da ne bih mogla reći..iako sam ja po prirodi ovako nekako upadljiva i vjerovatnoća je da bi mi se trebalo svidjeti nešto upadljivo ali po prvi put mi se sviđa ponajviše to sjajilo koje ne koristiš već odavno.. inače jako mi se svidio post i da odradiću ovu anketu :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  8. You have a great blog !
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin ? ♥
    www.blog017.blogspot.com
    Love from Poland :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks :). Sorry, but I don't have GFC or Blogovin :(. I'll follow you on blog :*.
      Love from Serbia <333

      Избриши
  9. Super post,ja imam oba baby lipseva i sjaj od essencea :)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши