понедељак, 16. фебруар 2015.

My shopping time!



Hej devojke moje! Mnogo vam se izvinjavam zbog neaktivnosti proteklih dana ali, znate već, škola, obaveze... Prvo da vam svima čestitam Dan zaljubljenih :*! (Izvinite što kasnim :(.) I, da, mnogo vam hvala na 20 čitalaca za dve nedelje! Mnogo mi znače vaši komentari i podrška <3!
Pošto sam juče bila u Delta City-ju sa sestrom, pokazaću vam šta sam kupila (mada sam kupila samo par stvarčica i više sam se šetala nego što sam tražila nešto da kupim :D).





Ova preslatka haljinica iz Terranove je apsolutno moj favorit! Ima tri-četvrt rukave koji divno stoje i nabrana je oko struka što izgleda veselo i moderno. Ja sam trenutno zaluđena ovom tirkiznom bojom, pa sam uzela takvu, inače haljina se prodaje u petnaestak nijansi i košta 1500 din.






Dolazi proleće, pa sam dosadne teksas farmerke od prošle godine zamenila ovim veselim prolećnim pantalonicama :). Više mi se sviđaju cvetne, prosto preslatko stoje, ali mislim da su tirkizne takođe pun pogodak :D. Kupljene su u Terranovi (pola mog ormana je iz Terranove haha :D), za 2990 din. (oba para).


Nadam se da su vam se dopali moje nove stvarčice :D. Pišite mi u komentar šta vam se od ovoga najviše svidelo! Vidimo se u sledećem postu! 



XOXO,
                Sonja :*

8 коментара:

  1. Kako su lepe ove cvetne farkmerke aaa:0
    Prekjut su. ^_^
    Super post kao i blog!!

    Pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Pantalone su predobre i jedne i druge! A haljinicu da nam pokazes kako stoji u jednom postu :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kako su dobre pantalone! I jedne i druge, posebno cvetne, ja sam oduševljena! *-*
    Haljinica je takođe lepa, znam da super izgleda kada se obuče. :*

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Kako je slatko!Haljinica mi je *-*
    Nisam odavno bila u teranovi!


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши