четвртак, 26. фебруар 2015.

Organizuj svoj radni prostor - My organization tips




Ćao svima! Ovaj post sam dugo razmišljala da napišem, i konačno sam našla vremena da slikam i napišem ga. I unapred se izvinjavam zbog lošeg kvaliteta nekih slika :(. Uživajte!


#1



Ovo je ideja Teodore sa bloga Teodora's small world i mislim da je jako korisna. Ako su i vama lakovi svuda po kući, onda je ova korpica pravo rešenje za vas :D! Možete iskoristiti i bilo koju drugu korpicu, ali meni se ova našla pri ruci i mislim da izgleda preslatko!


#2


Ovo je jednostavna DIY kutijica koju možete napraviti za pet minuta. Samo isecite poklopac i oblepite ukrasnim ili papirom po želji. Kasnije možete i napisati šta stoji unutra, ali i ne morate. Izaberite sami :)!


#3


Ovo je tzv. Motivaciona tabla. Veoma lepo izgleda na radnom stolu, ali i veoma je korisna. Na nju okačite podsetnike za kontrolne, domaće, ali i neke lepe citate, sličice iz časopisa i sve što vas inspiriše.


#4


Svi mi zaboravljamo sve i svašta i zbog toga nam trebaju podsetnici. Ove cvetiće sam dobila, pa ne znam gde ih možete kupiti, ali dobra ideja je i da jednostavno ofarbate drvene štipaljke i okrenete ih naopačke :D. Izgleda preslatko!


#5


Kao i lakove, verovatno i olovke tražite svuda po kući (ne brinite, niste jedini :D). Zato služe držači za olovke koji če vam dosta pomoći dok radite domaći. Nikako ih ne pretrpavajte, već stavite samo ono što vam je najpotrebnije.
Memory Jar ili Tegla Uspomena nije nešto što će vam pomoći da se organizujete, ali prosto nisam mogla da odolim i ne napravim je, a osim toga, na kraju godine će biti divno prisećati se uspomena <3.


#6


Moj blogerski dnevnik mi mnogo pomaže da zabeležim ideje za nove postove i štikliram sve što sam objavila. Verujem da bi svaka blogerka trebala da ga ima, jer je stvarno koristan.
Ako vas zanima šta piše na ovim lepljivim papirićima, tu napišem za kada planiram taj post :D.




















To bi bilo sve od mojih ideja za organizaciju. Pišite mi u komentare da li su vam pomogle i koja vam se najviše sviđa i ne zaboravite da mi pošaljete slike ako pokušate da napravite nešto od ovoga, na mejl sonjastojiljkovic123@gmail.com!



XOXO,
                Sonja :*

19 коментара:

  1. Odlican post,ima punoooo ideja koje sam vec i vidjela ali mi ne smeta jer volim da vidim kako to izgleda kod drugih i tako haha xd.
    Uglavnom jaaako koristan post.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobar post, stvarno mi se dopada! :D Moraću i ja da islikam neke svoje stvariče jednom prilikom. Napravila sam nešto novo za stavljanje lakova, pa bih da podelim sa vama. Sve je stvarno preslatko, posebno sveščica u kojoj pišeš ideje za pisanje. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post Sonjice! Super su ideje. :)

    GIVEAWAY NA MOM BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :* <3

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  5. Divnoo,i ja bih mogla napraviti memory jar! :)


    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. jako mi se sviđa ovaj post, ali i cijeli blog, samo nastavi tako :))
    ako želiš pogledaj moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisni follow ako ti se sviđa :) <3

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma dobar post,i stvarno ću da probam sve od ovoga.
    A što se tiče ''blog dnevnika'' imam ga i ja.Potpuno isto kao i ti ,pišem datum i ideja,i kad ga napišem štikliram.
    Mislila sam da sam jedina,ali nisam dobro je hahaha xd

    Pogledaj moj blog,i učlani se
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Jako mi se svida ova ideja za blog diary, odmah cu ga napraviti.
    Posjeti moj blog: nikinkutakes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post. Jako mi se svida ova ideja za blog diary, odmah cu ga napraviti.
    Posjeti moj blog: nikinkutakes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super ideje za organizaciju.
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши