недеља, 22. фебруар 2015.

Q&A


Kao što sam najavila, evo ga Q&A post! Pa, pošto ne znam šta da pišem u ovom uvodu, počeću odmah :D.

1. Koji ti je omiljeni blog?
-U poslednje vreme pratim dosta divnih blogova, ali neka budu Tijana's diary i Teodora's small world.

2. Omiljeni youtuberi?
-Pa, verovatno većina ne zna da sam ja veeeliki Motavator, tako da Beth naravno :**. Pored nje volim i MayBaby i Yassersteina.





3. Koje postove najviše voliš da pišeš?
-Obožavam DIY (iako ove postove ne pišem često :( očekujte više od sada), a volim i recenzije.

4. Koliko dugo imaš blog?
-Oko mesec dana :)

5. Da li misliš da si uspela?
-Uh, pa ne znam još :D. Tek sam počela, videćemo.

6. Šta najčešće radiš u slobodno vreme?
-Pevam, gledam videe na YT i čitam postove na blogu.

7. Omiljena hrana i piće?
-Pica i topla čokolada mmmm... :).

8. Da li se šminkaš svaki dan?
-Ne! Stvarno mislim da sam premlada za to.

9. Kakve postove najviše voliš da čitaš?
-Volim postove kao My morning, afterschool, night routine, a obožavam i DIY.

10. Ako bi mogla da imaš samo 1 knjigu, koja bi to bila?
-Ovo je stvarno teško pitanje. Ja mnogo volim da čitam i uopšte ne znam kako bih preživela sa jednom knjigom haha :D. "The fault in our stars" John Green.



11. Omiljeni filmovi?
-The fault in our stars, Tri metra iznad neba 1 i 2, The wedding planner...

12. Top 3 komada šminke bez kojih ne možeš da živiš?
-Labelo (ili sjaj za usta), maskara i rumenilo.

13. Omiljena boja?
-Ljubičasta.

14. Kako ti se zovu najbolje drugarice?
-Imam puno drugarica :).

15. 5 stvari bez kojih ne bi mogla da živiš?
-Porodica (i prijatelji), mobilni, kompjuter, knjiga i odeća :*


I to je bilo to za ovaj post. Komentarišite da li imate neke odgovore slične mojim i ideje za sledeće postove!


XOXO,
                Sonja :*




13 коментара:

  1. Drago mi je što smo saznali malo više o tebi. :) I ja definitivno ne bih mogla bez istih stvari koje si i ti navela.♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što sam te malo bolje upoznala.. Samo tako nastavi.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je super QIA! A pošto kažeš da si tek počela:
    SAMO TAKO NASTAVI...! XD
    (posetite moj blog:
    sandrin.kutak.blogspot.com
    pa ako vam se svidi followajte ga!)

    ОдговориИзбриши
  4. Super :D
    Posjeti moj blog i postani član: justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super :D
    Posjeti moj blog i postani član: justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! I ja bas volim da citam,jos uvek nisam procitala ovu knjigu ali verujem da je dobra! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post :)))

    Poseti moj blog & pridruži se: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши