недеља, 08. фебруар 2015.

Sonja's tea time - Baletski koncert, foto studio





Ćao devojke moje! Znam da nije vreme za Sonja's tea time, ali mnogo toga mi se desilo u poslednjih nekoliko dana pa sam morala da napišem ovaj post :). Tako da, zavalite se u fotelje i uživajte!
Prvo, danas sam imala baletski koncert u Sava Centru. Trajalo je dugo, mnogo smo čekali u svlačionicama, bilo je hladno, ali super smo se provele, kad saberem utiske. Uvek je predivan osećaj igrati pred 4000 ljudi u prelepim kostimima, znajući da je tu i tvoja porodica koja te podržava. A i čekanje nikad nije dosadno. Uvek napravimo žurku u svlačionici, jedemo, pevamo i družimo se. Imale smo i malu nezgodu u drugoj koreografiji kada su nam svima spali rukavi :D. Posle nastupa idemo u foto studio (pravii!!!) i slikamo se u raznim pozama. Te profi slike stvarno budu savršene!
Ovo je bio najznačajniji događaj, ali i druge stvari su mi se dešavale u poslednjih par dana. Tu spada i kontrolni iz matiša :P. Prosto ne znam šta da očekujem. Matematika me svaki put izludi iznova :(. 
Juče sam, po ideji Tijane sa bloga Tijana's diary, napravila svoj mali foto studio :). Izvinite što nisam slikala, jako je loše osvetljenje s obzirom na to da je veče :(.
I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da ste uživali čitajući o mom životu :). Komentarišite da li vam se svideo post i ideje za sledeći! I uradite anketu!



XOXO,
         Sonja :*

2 коментара: