субота, 07. март 2015.

Common white girl TAG





Baš dugo nisam radila tagove, a ovaj mi se učinio zanimljivim i eto :D.

1. Omiljeno piće iz Starbucks-a?
~ U Srbiji ne postoji Starbucks :"((

2. Koliko ti treba da se spremiš ujutru?
~ Obično oko pola sata xD

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
~ Uopšte nisam zavisnik od selfija, tako da 1,2, a ponekad i nijedan.

4. Koliko imaš Instagram followersa i koliko imaš slika?
~ Imam 110 followera i 92 slike :)

5. Da li ikada kažeš LOL ili OMG naglas?
~ Ne, mislim da je to poprilično retardirano.

6. Da li nosiš jedan odevni komad više od jedanput?
~ Kakvo je uopšte ovo pitanje?! Naravno, kao i svi normalni ljudi xD. (Ali ne zaredom ahahahah).

7. Da li si rasista?
~ Ne.

8. Koliko twitova imaš?
~ Ne koristim Twitter :).

9. Instagram, Twitter ili Tumblr?
~ Moja prva ljubav, Instagram <3

10. Šta najčešće radiš?
~ Čitam postove na blogu, gledam Youtube, spavam... :D

11. Koji su ti omiljeni jutjuberi?
~ Motavator 4ever <333.

12. Koliko često sređuješ nokte?
~ Pa, otprilike jednom u dve nedelje.

13. Da li si šopingholičarka?
~ Pa moglo bi se reći, ali nikad ne preterujem.

14. Koliko puta si gledala Mean Girls?
~ Nijednom x'D

15. Da li imaš mnogo odeće?
~ Dovoljno. Prosto mrzim ljude koji obuku majcu jednom u životu jer ne mogu da dišu od odeće. To je uvrnuto.

16. Da li slikaš hranu pre nego što je pojedeš?
~ ???

17. Da li se svakog dana šminkaš?
~ Ne, premlada sam za to, ima vremena :)

18. Kakve su ti ocene u školi?
~ Skoro savršene :D

19. Kako obično stilizuješ kosu?
~ Najviše volim puštenu sa mašnicom :* (Uskoro ide DIY za mašnice :)).

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
~ Da, valjda :D.


Ovaj tag je jedan od najzanimljivijih koje sam čitala i uživala sam pisajući ga. Vidimo se u sledećem postu!



XOXO,
              Sonja :*

24 коментара:

  1. Odlican je post Sonjaa :)
    Nego da te pitam gdje pronalazis ovakve slicice kao sa one slike gore.Naravno,ako je tajna nema veze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :). Ja ih obicno proalazim na Pinterestu, a mozes da ih nadjes i na We heart it-u, pa to posle iskombinujem u Picmonkey photo editor-u :)

      Избриши
    2. Sta ukucas hah xd.Izvini ako sam dosadna

      Избриши
    3. Nisi, nisi :D Ukucas ono sto te zanima i "ilustration" (npr. Starbucks ilustration) i bitno je da bude na engleskom, tako lakse izadje :D

      Избриши
  2. Dost toga imamo zajednisckog ;-)
    PS Cool pozadina!
    Posedaj moj blog: http://feshalafashion.blogspot.com/2015/03/study-tips-and-organization.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, koliko mogu da primetim ti si jedna jako interesantna osoba:)
    Novi post na blogu
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja i ti bi se dobro složile ,ti si tako prirodna osoba ,znaš granice,i skromna si ,a ja baš takve osobe volim .mislila sam izdvojiti par pitanja na koje mi se posebno svidio tvoj odgovor ali onda sam shvatila da bi toga bilo podosta pa sam prestala hahaha xd :P - inače odličan je tag :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  5. Super post draga!Inace jako ti je lep izgled bloga!
    Poseti I moj blog:
    http://samojestrane.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Volim da citam tagove tako da mi se bas dopao post. :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. I ja obozavam Bethany Motu :-)
    Prijavi se na moj blog katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Tag je odličan! Pitanja, a i odgovori su baš zanimljivi!
    Razmišljam i ja da ga uradim!♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Volim tag postove, ovaj je odličan, samo mi se ne sviđa ovo 'white girl', mislim da su to glupo osmislili, ispada da je samo za belkinje, ne i za devojke koje to nisu. No dobro, nismo mi to osmilili, tu smo samo da odgovaramo. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se to ne svidja ali ipak ne mogu ja da menjam naslov :(

      Избриши
  10. Dobar post i izgled bloga mi se bas svidja, a narocito ova slatka pozadina. Volim da ponekad napravim pauzu i procitam neki dobar tag, a ovaj je bio bas takav. Svečestitke.http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши