петак, 13. март 2015.

Essence cosmetics - Cinderella






Znam da sam započela Spring edition, ti postovi će se nastaviti, ali nekad neće biti baš jedan za drugim. Ja idalje ne mogu da verujem šta vidim na ovoj slici! Izašla je Essence Cinderella kolekcija! Ne znam za vas, ali u mom DM-u je još uvek nisu dobili :(. Ako je kod vas ista situacija, ove proizvode možete potražiti na Essence sajtu. Da vidimo šta nam sve nude :D!


Prva je ova paleta senki za oči. Sadrži bež, bejbi roze, bledo ljubičastu, svetlo plavu, teget i zlatnu nijansu. Uz to se dobija i četkica za nanošenje. Preporučena cena je 519 din.


 Mene najviše oduševljavaju ove ružice <3. Trebalo bi da je ovo puder (bar tako piše), ali meni je malo čudno što je roze :D. Jako mi se sviđa ova bejbi roze nijansa i volela bih da probam ovo. Cena je 449 din.









U stvari, svi Cinderella proizvodi su u istim nijansama, tako da se savršeno uklapaju jedan uz drugi. Lakovi su u 4 nijanse i to su zlatna, srebrnkasto plava, bledo ljubičasta i bejbi roze. Cena je 269 din.










Da bi vaši nokti zasijali punim sjajem, tu je srebrni lak koji se maže preko običnog. A najbolje od svega: postoje i Cinderella nalepnice za nokte! To prosto moram da imam <3! Od malih ptičica, cvetića, šoljica za čaj do Pepeljuge i princa kako plešu i njene izgubljene cipelice. Sve to nalazi se na ovim nalepnicama :). Cena laka je 269, a nalepnica 169 din.










I najlepše za kraj! Cinderella sjajevi za usta koji božanstveno mirišu. Postoji tamnija i svetlija nijansa. Cena je 269 din.





Takođe postoji i Cinderella rumenilo (449 din.), ali nisam uspela da nađem sliku :'(. Nadam se da vam se svideo post, ako ste već probali nešto od ovoga, obavezno mi napišite utiske u komentare. Vidimo se u sledećem postu,



XOXO,
              Sonja :*
           

4 коментара:

  1. Super post,pogledacu da li je u dm-u doslo,najvise mi se svidjaju sjajevi za usne :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Bas bih volela ove lakove predobri su..

    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Slike mi se mnogo sviđaju! Poseti moj blog, učlani se i komentariši ako želiš:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepa kolekcija! Nisam je još videla u DM-u, ali jedva čekam da je dobiju. :) Ne volim sjajeve za usta i ne koristim ih, ali mi je sve ostalo predivno! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши