понедељак, 02. март 2015.

Sonja's tea time - Takmičenje, nagrada, 30 čitalaca, promene na blogu



Hej, drage moje! Prosto ne mogu da verujem da smo već sakupili 30 čitalaca! Za mene je to veliki uspeh, s obzirom na to da ništa nisam očekivala. Svaki novi pregled, pratilac i svi vaši komentari pružaju mi ogromnu podršku <3! Volim vas!!!
Verovatno ste primetili da sam promenila izgled bloga. Prosto mi je trebalo nešto novo, stara pozadina mi je postala previše dosadna. Ovu sam sama napravila i veoma sam ponosna na sebe :D. Nadam se da vam se sviđa.
Prošle nedelje imala sam takmičenje iz biosa. Test je bio dosta težak, ali i ja sam puno učila, pa sam prošla na opštinsko takmičenje sa 91 poenom! Jupiiii!!!
Takođe sam učestvovala na literarnom konkursu "Branko Ćopić" i moj sastav je osvojio treće mesto! Sutra idem u opštinu na dodelu nagrada. Mislim da će biti neka knjiga ili tako nešto.

Ovo je bila veoma uzbudljiva nedelja i sada mogu malo da se odmorim :). U stvari volela bih, ali ne mogu zbog škole :(((. Komentarišite novi izgled bloga! Vidimo se u sledećem postu!


XOXO,
             Sonja :*

15 коментара:

  1. Izgled je bas lep jako mi se dopada :)


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam! ^_^
    P.S pozadina je pre *---*
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma mi se sviđa novi izgled bloga. Čestitam na 90 poena na školskom takmičenju, i na osvojenom trećem mestu na konkursu. Uživaj u poklonu koji dobiješ! :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Bas lepo, i ja sam isto napravila svoju pozadinu, to daje licni pecat koji niko ne moze ukrasti :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka čast na osvojenim poenima i na nagradi za sastav, baš mi je drago zbog tebe. :) Inače, pozadina mi se jako dopada, baš je lepa.♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam na nagradama, i izgled bloga je sjajan.

    ОдговориИзбриши
  7. Izgled je lep... ☺ ♥
    poseti moj blog pa ako ti se svidi followaj ga
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. odlican post, super blog!
    poseti moj blog i uclani se♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши