недеља, 22. март 2015.

Sonja`s tea time - Takmičenje, nova frizura, Next Pulpy, PLL



Ova nedelja bila je jako uzbudljiva i jedva čekam sve da vam ispričam! Očekujte još Spring edition postova, ali sad nešto nemam inspiraciju :/.
Prošlog vikenda bila sam na takmičenju iz biologije i osvojila sam 3. mesto (76 p.)! Nisam prošla na gradsko, ali nema veze, uvek je tu sledeća godina.
Takođe, ove nedelje završilo se i treće tromesečje, a ja sam prosto prezadovoljna svojim ocenama! Poslednja ocena koju sam dobila bila je petica iz matematike, šta više mogu da poželim :D?
Juče sam bila kod frizera. Nisam nešto specijalno menjala frizuru, malo sam ošišala krajeve, inače bili su jako iskrzani. Sad mi je kosa malo preko ramena i mnogo mi se sviđa :*.
Počela sam da gledam PLL! Stvarno je prava zaraza, ne mogu da prestanem da gledam ahah :D.


I otkrila sam nešto potpuno fenomenalno! To su Next Pulpy sokovi. Mislim da ću celog leta živeti na tome. Samo probajte i shvatićete o čemu pričam.


Vidimo se u sledećem Spring edition postu, obećavam da ću smisliti nešto zanimljivo za vas!



xoxo,
          Sonja :*



8 коментара:

  1. Ih petica iy mm,ja se pitam ko li tebi predaje matematiku hah xd.Bravo za to.
    A taj sok nisam probala bas sam jucer htjela a na kraju sam uzela koktu koja mi se nijie svidjela :\

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka čast na petici! Ja kada dobijem 5 iz matematike, to zaslužuje slavlje. :D Inače, i ja sam počela da gledam PLL, pogledala sam dve epizode za sada, interesantno je. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ju izvini, ja nisam provalila da ti se postovi zovu Spring Edition, pa sam i ja stavila Tijana`s Spring Edition!

    ОдговориИзбриши