субота, 28. март 2015.

Spring edition - Relax after school!



Sad bih mogla da se izvinjavam do sutra zato što me nije bilo toliko dugo :(. Don't judge me, please! Imam toliko obaveza, moram puno da učim zbog tromesečja, po ceo dan vežbam za takmičenje iz violine... Ali evo me nazad :)! I da ne zaboravim da vam se zahvalim!!! Ne mogu da vam opišem svoju reakciju kad sam ugledala da imam 40 čitalaca!!! Hvala vam punoooo volim vas <333!!! Baš zbog perioda kroz koji prolazim, a mislim da većina vas prolazi kroz isto, odlučila sam da ovaj post bude o slobodnom vremenu i kako da se opustite i oslobodite stresa zbog škole.

#1 Muzika

Ovo je, za mene, možda i najdelotvornija metoda. Jednostavno se zatvorite u svoju sobu i pustite omiljenu pesmu. Ne bi trebalo da slušate nešto tužno, već nešto što će vas oraspoložiti i dati vam novu snagu. Evo par mojih omiljenih pesama za opuštanje:

1. Taylor Swift - Shake it off
2. Meghan Trainor - All about that bass
3. Meghan Trainor - Dear future husband
4. Zella Day - East of eden
5. John Legend - All of me

#2 Porodica i prijatelji

Oni će uvek biti tu za tebe i zato je vreme provedeno s njima nezamenljivo. Pomisli kad si poslednji put išla u šetnju sa mamom ili tatom, davno, jel da? Ili jednostavno idite u šoping sa bff. Možete i da napravite svoj kućni salon lepote. Donesite šminku, kremice i ulepšavajte jedna drugu. Biće vam stvarno zabavno ;).

#3 Blog



Mene čitanje novih postova i pisanje svojih uvek opusti. Uz to možete sebi skuvati i kaficu (ako je pijete) :).

#4 Filmovi i serije


Koliko puta si odgledala svoj omiljeni film? 10? 100? Uopšte nije bitno, jer možeš opet napraviti maraton svojih omiljenih filmova i serija udobno zavaljena u svoju fotelju (uz kaficu haha ;)).

#5 Knjiga

Ne znam koliko vas voli da čita, ali znam da ja obožavam (ne lektiru, nego one stvaarno zanimljive knjige :D). Potražite neku dobru knjigu u školskoj biblioteci i uživajte u mirnom popodnevu :)!


xoxo,
       Sonja :*



8 коментара:

  1. Dobar post,ja volim da idem u shopping i da citam :)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i naravno veoma koristan. Čstitam na 40 čitalaca :-*

    Pogledaj moj blog
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super postić. :) Ja slobodno vreme najčešće koristim tako što čitam knjige, blogujem ili gledam omiljene serije ili filmove... raj. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične ideje. Super post. ♥☺

    NOVI POST :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. :)♥

    MOJ BLOG, AKO TI SE SVIDI POSTANI CITALAC (uzvraticu ko zeli); ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post
    Uclani se u moj blog ako ti se dopada http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! ♥

    dianadblogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ja volim da gledam serije, filmove, da čitam knjige i da igram tenis u slobodnom vremenu. Najviše da igram tenis jer izbacim svu negativnu, a vala i pozitivnu energiju, haha... :) Komentariši i učlani se u moj blog. ❤

    Novi post na blogu: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши