понедељак, 30. март 2015.

Spring edition - Spring outfits + Versatile blogger award



Malo sam istraživala Polyvore i napravila vam nekoliko kombinacija za proleće :). U ovom postu ću, takođe, uraditi Versatile blogger award za koji me je nominovala Anja sa bloga Anja's diary. Hvala ti <3!


#1 Casual rock!


Zaluđena sam ovim teksas košuljicama, prelepe su! Majica je u pastelnim bojama kao i lakovi što doprinosi "casual" izgledu. Eos i nije toliko bitan, nego ja i moje opsesije...


#2 Comfy girl



Ovaj udobni duks izgleda savršeno sa običnim crnim helankama, UGG čizmicama i Beanie kapicom. Ovo je možda i moja omiljena kombinacija.


#3 Ready for summer


Znam da je ovo više za leto, ali nema veze. Ova majica opisuje mene svaki dan pre škole haha :D ( nadam se da nisam jedina xD). Za helanke prosto nemam reči! Perfect <3! I starke, obavezno.



Versatile Blog Award se dodeljuje svim blogerkama koje na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koje pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogova.

1. Obožavam pse i mazim svakog psa kog vidim na ulici što izluđuje sve oko mene xD.
2. Mrzim matematiku!
3. U četvrtak dobijam novi telefon :)!
4. Ja sam veliki Motavator, ali Beth me malo razočarala jer počinje da zapostavlja Youtube :'(.
5. Tokom prošlog letnjeg raspusta sam bila toliko zaluđena onim narukvicama od gumica da imam punu kutiju haha :D. I prodavala sam ih sa sestrom u parku xD.
6. Nemam pojma šta ću da budem kad porastem (znate ono čuveno "Šta ćeš biti kad porasteš?", jaooo koliko me to izludi).
7. Skoro sam otkrila Polyvore i trebalo mi je više od pola sata da provalim šta treba da radim haha :D.

Eto nadam se da ste me malo bolje upoznali. Pošto sam odavno postavila post 50 facts about me TAG, trudila sam se da se ne ponavljam. A ja nominujem:

- Tijana's diary
- Fashionholic-yeahh
- Beauty by Alex
- Jovankin svet
- Shine perfection
- On my way
- Milena

Nadam se da su vam se kombinacije svidele, ako se pitate zašto su slike tako male, kad se uvećaju budu mutne :(. I da, blogovi koje sam nominovala nisu hteli da se označe, ali mislim da oni znaju na koga mislim.
 Vidimo se u sledećem postu!



xoxo,
                                                            Sonja :*                                          

9 коментара:

  1. Lepe kombinacije,svidjaju mi se ;)

    P.S. Novi post na mom blogu ;)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Najslađi je ovaj treći autfit. :) Super post! Hvala na nominacija, ali u subotu sam baš odradila taj tag. <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Jako su lepi ovi outfiti♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su svi outfiti preslatki, mada su mi prva dva najlepša! :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Outfiti su odlicni :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Autfiti su divni a i ti sjajno pišeš! :)

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Post je predivaaan <33
    Najbolja sii ♥♥
    Ako zelis pogledaj novi post na mom blogu http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Casual rock je super kombinacija :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши