уторак, 07. април 2015.

Easter is coming! - DIY eggs + decor tip



- Jos samo par dana deli nas od Uskrsa i ja sate provodim pinujuci ideje za farbanje jaja. Ima toliko savrsenih! Izvnjavam se sto u ovom postu ne pisem dz, dj i ostala takva slova, tastatura mi opet baguje :'(. Ako niste jos smislile kako cete ofarbati jaja ove godine, nastavite da citate i sigurno cete pronaci savrsenu ideju za sebe!



- U svakoj knjizari mozete pronaci tanki crni marker, a onda je sve na vama! Pustite masti na volju i pokazite koliko ste kreativni!





- Ako ste letos bili opsednuti narukvicama od gumica (kao ja :D), sigurno vam je ostalo puno neiskoriscenih i ne znate sta cete sa njima. Ovaj nacin je takodje veoma jednostavan i samo treba da obmotate gumice oko jaja. Jaja zatim ofarbate i kada skinete gumice dobicete bele prstenove kao na slici.















 - Obozavam ovo sa lakovima! Probala sam da ukrasavam solje na taj nacin i ispadnu savrseno! Potrebno vam je samo malo strpljenja dok ne uvezbate i nemojte da se nervirate ako vam ne uspe iz prvog puta. Mislim da je postupak jasno objasnjen na slici. Uzmite lakove po zelji i sipajte nekoliko kapi od svakog u plasticnu ciniju sa vodom. Zatim cackalicom napravite sare i umocite jaje. Za par minuta ce se osusiti i imacete potpuno originalna jaja :)!

















- Moja mama voli da sve bude prirodno i ovaj nacin je njen apsolutni favorit :)! Mozda ce vam trebati pomoc nekog roditelja, brata ili sestre. Izadjite ispred zgrade i uberite najlepse travcice. Na ovoj slici je takodje dobro objasnjen postupak, pa cu vam samo reci da vam je potrebno i nekoliko pari starih carapa :'D. Ne salim se.



























 - Sigurno ste cule za dekupaz jaja. I ovo je takodje komplikovanija tehnika i verovatno ce vam zatrebati pomoc. Potrebno vam je puno salveta sa lepim motivima, lepak (nikako OHO) i makaze. Nisam sigurna da znam dobro da objasnim, pa mozete pronaci postupak na internetu.














Mini Easter decor tip





- Zelite da vasa soba bude u praznicnom duhu, ali ne znate kako?            
Evo jedne jednostavne ideje za dekoraciju! Potrebno vam je desetak 
obicnih balona, lepak (opet ne OHO) i kanapi u boji. Premazite balon 
lepkom i obmotajte kanap tako da ne prekrije ceo balo vec samo na 
nekim mestima. Kada se dobro osusi, probusite balon i ova ukrasna
jaja stavite ili okacite gde god zelite :)!
- I to bi bilo sve! Meni se ove ideje stvarno dopadaju i nadam se da se svidjaju i vama. Komentarisite koja vam se najvise dopala i da li cete pokusati neku! Mene toliko nervira sto ne mogu da pisem ona slova (znate koja, ne mogu da ih napisem), da hocu da poludim! Nadam se da cu to uskoro popraviti. Don't judge me :'(!



xoxo,
          Sonja :*




10 коментара:

  1. Ideje su super. ♥ Ja sam vec smislila kako cu ih ofarbati. ♥ Post ce uskoro izaci na mome blogu. ☺
    poseti moj blog (P.S. projekat je na blogu!):
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Blog je odlican, pozadina odlicna! <3 Tek sam sada otkrila tvoj blog, i mislim da si jako kul i originalna! :D
    Bilo bi mi drago da posetis moj blog i uclanis se!
    www.elsinkutak.blogspot.com
    Joy with me!

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je prelepo, ideje mi se baš dopadaju! Posebno bih izdvojila dekupaž tehniku, kao i ovo farbanje jaja sa gumicama, preslatko izgleda. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ekstra post! Blog ti je super i svaki put kada poigledam tvoj blog sve se više oduševim! Prošle godine sam radila ovo sa gumicama, i još jednu mozak tehniku (koju možeš videti na mom blogu). Sviđa mi se post! Strava je!! ♥♥

    NOVI POST JE NA BLOGU
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ove tvoje ideje su super, a ima ih još puno, tako da ne mogu da izaberem. Mešaću, to je sigurno :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ima prelepih ideja.
    Blog ti je super!

    Moj blog:
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. odlične ideje ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ideje su odlicne. Ja jos nisam osmislila sta cu da radim sa jajima, ali si mi sada dala neke divne ideje. Sigurna sam da cu probati ovo sa gumicama posto lepo izgleda, a i nije tesko. Svake godine kupujem one flomastere za jaja i imam ih bas puno tako da najcesce sa njima dekorisem jaja♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ideje su odlične i ne čine se teške.Isprobaću svaku pa se nadam da će ispasti super i da neću nešta zabrljati :) odličan post. <3

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, sve ideje mi se sviđaju.
    Probaću par njih.

    flyovanje.blogspot.com

    Prati moj blog i ja ću tvoj...

    ОдговориИзбриши