четвртак, 30. април 2015.

Flormar Care 4 lips Caramelbar - Recenzija



- Napravila sam malu "pauzu" 5,6 dana, i vraćam se sa novom recenzijom i novim, prolećnim izgledom bloga! Sa strane ću staviti anketu, pa glasajte da li vam se sviđa. Mislim da verovatno niko od vas nije čuo za ovaj proizvod, ali evo prilike. Kupljen je na štandu kozmetike Flormar u Delta City-ju, u toku mog mini šopinga kojim sam prezadovoljna i spremam vam Spring haul :). A evo i malo detaljnije o ovom balmu!


- Njegovo puno ime je Flormar Care 4 lips, a miris je Caramelbar. Da, i ja se slažem da je po izgledu totalna kopija EOS-a, ali kvalitet sve iskupljuje i ne mogu im to zameriti. Njegov miris je najsavršeniji miris koji sam ikada osetila! Karamela pomešana sa blagim mirisom mleka daje, po meni, top kombinaciju. Pakovanje sadrži 11g. Nanosi se kao EOS, a na usnama ostaje sat do dva. Mada, i posle toga usne budu mekane i negovane. Jako sam zadovoljna negom posebno i planiram da kupim još jedan, kad ovaj potrošim. Evo i kako se otvara i kako izgleda otvoren.




- Ovaj post je bio dosta kratak, ali radi se o recenziji, pa nemam o čemu previše da pišem. Skupljate li rolne toalet papira :D? Ozbiljno, trebaće vam za onaj DIY koji odlažem već mesec dana. Kao što rekoh, spremam i Spring haul, ali i još jednu recenziju (nije opet labelo). Do tada, obavezno se prijavite za GIVEAWAY koji traje do 5. maja :)! I da, tu je i novi potpis :).






7 коментара:

  1. Proizvod izgleda privlacno, ali ja koristim pearly shite i fruit shine labella pa mi nece biti postrebno. Recenziju si super odradila. :)

    ОдговориИзбриши
  2. S obzirom na to da nam EOS nije potpuno dostupan, mislim da bi ovaj proizvod mogao da nam bude dobra zamena za njega. Super recenzija! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija! Svi Flormar proizvodi su super, pa verujem i da je ovaj. :-)

    NOVI POST + darivanje :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Iako bas lici na EOS cini mi se kao da to nije neka velika prepreka i sto se tice kvaliteta. Volela bih da ga oprobam, posto mi je zelja oduvek bila da imam EOS, a kako on kod nas nije dostupan ( mozda preko nekih web stranica), ovo mi deluje kao savrsena zamena.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Jao baš je simptaično i potpuno liči na EOS a ja obožavam EOS-e,moežeš li reći koliko si ga platila? <3

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши