уторак, 14. април 2015.

Love you Bethany!



Ovaj post biće malo drugačiji i posvećujem ga svom (verovatno i vašem) idolu, našoj Beth <3! Pre toga da vam kažem da sam napravila Facebook stranicu bloga, u gadžetu "stranice" potražite Facebook page i lajkujte! Tamo će biti sva obaveštenja vezana za blog i nove postove. Da se vratimo na temu :).



Bethany je toliko pozitivna osoba, da čim je pogledam, izmami mi osmeh na lice. Takođe, nikad nisam videla toliko kreativnu osobu kao što je ona. Njeni DIY projekti su pravo savršenstvo i prosto ne mogu da odolim da ne napravim sve :D! Moja soba je cela u njenim Room decor idejama, a pošto obično za svako godišnje doba ima nove, ja često preuređujem sobu u tom duhu.





Kao što rekoh, nikada nisam upoznala nekog toliko kreativnog. Beth takođe ima i svoju kolekciju odeće! Svaki put kada vidim da izlazi nova, ja ridam od užasa što ne živim u Americi, jer je sve tako savršeno i potpuno odgovara mom stilu.


A ne treba ni da spominjem ovo savršenstvo od parfema! Poklopac je prošaran ovim predivnim dezenom, a tu je i mašnica, ofc :). Sa mašnice vise privesci. Jedan je Piece heart, a jedan je mesec. Beth kaže da to treba da znači "I love you to the moon and back" <3. Nisam imala priliku da ga pomirišem (ne živim u Americi), ali sam sigurna da miriše božanstveno!







Kod Beth mi se najviše sviđa što je toliko blesava i opuštena i zna da uživa u životu. Radi ono što voli i stalno putuje. Možete li poželeti lepši život? Sad stavlja videe malo ređe nego ranije, ali joj to ne zameram, pošto ima toliko drugih obaveza.



Verovatno ste svi primetili kako ostale poznate ličnosti omalovažavaju svoje fanove. I zapravo, za njih je to samo gomila ljudi koji ih obožavaju i ništa drugo. Bethany ceni svakog fana i uvek kada je na nekom od svojih putovanja, organizuje upoznavanje sa fanovima. Da li biste i vi voleli da Beth poseti Balkan? Ja mnogo i učinićemo sve da se to ostvari!


I za kraj, pogledajte novi video, ako već niste :)! Ne zaboravite da lajkujete Fb stranicu! Do sledećeg posta <3!


xoxo,
             Sonja :*


7 коментара:

  1. Bas je odlican Bethanica :) Ja cu dobiti parfem

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim Beth. Ima super kolekciju na Aeropostalu,ali ne može se kupiti za Srbiju :/

    Novi post: teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. I ja obozavam Beth,ali mi malo smeta to sto nije bas redovna. Volela bih da kupim nesto od njene odece, ali nazalost to za mene nije moguce posto zivim u Srbiji. Nadam se da cu jednog dana moci da oprobam neki njen komad♥

    ОдговориИзбриши
  4. Beth je nabjbolja youtuberka i takođe moj idol,obožavam je i sve bih dala za parfem ili kolekciju

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ja mnogo volim Beth i njene videe. Ona je prva jutjuberka koju sam otkrila. Stvarno volim njenu energiju, po tome je najposebnija! :)

    ОдговориИзбриши