понедељак, 06. април 2015.

My recent obsessions



Hej! Opet sam bolesna. Ne idem u školu, pa sam odlučila da napišem novi post. Što bi Tijana rekla, trenutno imam kreativnu blokadu, razumite me :(. Verovatno ste kroz moje postove primetili da imam stvarno mnoogoo opsesija :D, pa ću neke podeliti sa vama.

#1 PLL


Trenutno najveća opsesija mi je PLL. Gledam po 2,3 epizode dnevno i stigla sam do 2. sezone, 10. epizode (malo kasnim, znam). Pre neki dan kad sam se uvalila u fotelju i zgrabila kaficu, shvatila sam da je sajt na kom sam gledala ugašen! Bukvalno sam vrištala od užasa :O! Molim vas ako možete da mi preporučite neki dobar sajt koji se ne plaća. Hvala <3!


#2 Nutella


Mmmmm... Nutella je definitivno moj slatki greh ;). Mislim da smo svi donekle opsednuti njom. Najukusniji slatkiš ikad!!!!


#3 All star


Nove starke svake godine postale su moj ritual. U njima se osećam lagano i prijatno i mogla bih da ih nosim cele godine hehe :D. (Winter I just hate you.) Ja volim i plitke i duboke, mada trenutno malo više plitke, nekako su mi lepše ;). Šta vi mislite koje sledeće da uzmem?


#4 Zig Zag game


Ova igrica je takva zaraza! Deluje lako, ali u stvari nije uopšte. Moj rekord je 155, i kupila sam sve loptice hah :D Sad imam mnogo dijamanata i ne znam šta sa njima da radim :'D. Obavezno probajte, ako već niste.

















#5 Quotes

Na pinterestu mi je tabla sa citatima prepuna! Obožavam da ih čitam i pinujem. Trenutno su mi omiljeni: If you can dream it, you can do it i Live your life in colour ;)!



#6 Beautiful cities







Ja sam avanturista i sve bih dala da obiđem svet :). Gradovi kojima sam opsednuta su Los Anđeles, Pariz i London i ne mogu da dočekam da ih obiđem!!!











Nadam se da ste uživali u postu, ne znam koliko je dobro ispao pošto sam bolesna :'(. Poljupci do sledećeg posta!


xoxo,
         Sonja :*


7 коментара:

  1. Nutela i starke su i moja opsesija,takođe. Haha. Svi hvala PLL, a ja ih jos nisam odgledala. Kad pocne raspust moracu da pocnem sa time♥ Sto se gradova tice NYC je za mene jedini i pravi san :*

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imas na vojvodinanet.com i na popcorn time programu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nutellu i starke obožavaam, ništa draže! :D Igrala sam Zig Zag dva dana, a onda sam poludela i morala sam da je izbrišem. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nista od toga mi nije opsesija... sem starki! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,ja sam opsednuta starkama i pinterestom :)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. ♥
    Novi post, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; Ako ti se svidja moj blog , zaprati me! ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши