петак, 10. април 2015.

Spring edition - Prolećni raspust 2015.



Taman kad ste mislili da sam zaboravila na Spring edition, eto mene sa ovim postom :)! Prvo da vas obavestim da će se Giweaway održati nakon praznika, jer tokom njih ne rade prodavnice :'(. Razumem vas, i ja sam očajna. Da mi pređemo na post. Došao je i dugoočekivani raspust, a sa njim i Uskršnji praznici. Ova tri, četiri praznična dana provedite sa porodicom, jer tome praznici i služe, na neki način ;). Ovaj post biće o onih par dana raspusta koji preostanu, a ne bi trebalo da ih provedete u kući ispred TV-a ili kompjutera. Evo šta sam ja smislila da ubijete dosadu :D!


#1 Priroda zove!


Kao što sam već rekla, ne smete provesti raspust u kući. Proleće je i priroda vas zove. Izađite napolje sa drugaricama, šetajte psa i uživajte! Možete čak napraviti mali izlet u prirodi sa porodicom ili bff.


#2 Knjige su naši prijatelji!


Znam da mnoge od vas imaju predrasude o knjigama i misle da su sve dosadne kao lektira. Ni ja ne volim da čitam lektiru, ali bih mogla da provedem sate čitajući neku stvarno zanimljivu knjigu. Svratite do školske (ili neke druge) biblioteke i uzmite knjigu po svom izboru. Pomoćiće vam da odletite u svet mašte i zaboravite na sve oko sebe :)!


#3 Sleepover


Da li je vaša bff ikada prespavala kod vas? Ako jeste, zašto to ne biste ponovile tokom raspusta? Ako nije, zar ne mislite da je pravo vreme?  Možete organizovati filmski maraton uz kokice i tuču jastucima :D. To će biti nezaboravna noć!


#4 Get fit! 


Dobro vam je poznata rečenica "Od sutra počinjem da vežbam", a zapravo nikada niste stvarno počele? Raspust je kao stvoren za to! Možete raditi vežbe kod kuće ili izaći u prirodu, trčati i voziti bicikl. Kada budete kretale na more više neće biti vremena da se zategnete i biće vam žao što ste bile lenje i propustile priliku.


#5 Hobi

Skoro svako od nas ima neki svoj hobi, iako ga možda nije ni svestan :). I blogovanje je hobi. I bilo koji sport koji trenirate. Hobi može biti čak i pravljenje narukvica, ili DIY projekti. Posvetite malo više vremena svom hobiju! Možete kupiti sebi i novu opremu (ukoliko je taj hobi zahteva).


To bi bilo sve. Nadam se da vam na ovom raspustu neće biti dosadno, meni sigurno neće :). Giweaway očekujte sledeće nedelje, kad prođu praznici. Do sledećeg posta <3!



xoxo,
           Sonja :*


9 коментара:

  1. Svidja mi se ovo kako si sve to napisala ali mi se ne svidja to sto je previse kratak.♥
    Zapratite me , uzvraticu, javite se u komentaru. :)♥
    Novi post.; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    Par cinjenica o meni & nominovani blogovi. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se ovo kako si sve to napisala ali mi se ne svidja to sto je previse kratak.♥
    Zapratite me , uzvraticu, javite se u komentaru. :)♥
    Novi post.; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    Par cinjenica o meni & nominovani blogovi. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobre ideje stvarno mi se svidjaju definitifno preko raspusta ja sam onj tip koji bi pre otisla napolje i igrala se sa sestrom nego vezbati u kuci pred kompijuterom
    Nastavi tako naj si...♥

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post. Ja sam na isti nacin isplanirala svoj raspust i nadam se da cu ga lepo provesti♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Ja na raspustima najviše vremena provedem napolju, uživam sa društvom i sjajno je. ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđaju mi se ideje. Ja stvarno volim da čitam i spremila sam jednu knjigu koju ću pročitati za ostatak raspusta. ☺

    Novi post: http://teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Moj raspust je počeo još prošlog petka, pa me sada već polako hvata nervoza, jer znam da traje još 2 dana... Potrudiću se da ga maksimalno iskoristim. Ideje su super. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ideje za provođenje raspusta su super,nama je rasput vrlo ktratak traje 6 dana pa nemam mnogo vremena da ga lepo iskoristim -.-

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши