петак, 24. април 2015.

The Liebster Award :)



Evo, konačno je i na mene došao red da uradim Liebster Award :). Nominovana sam još pre oko nedelju dana, ali zbog puta nisam stigla da ga uradim. Nominovala me je Alex, sa bloga Beauty by Alex. Hvala ti! Svaki nominovan blog treba da odgovori na 11 pitanja koje je postavio onaj ko ga je nominovao, da nominuje 11 blogova koji imaju manje od 200 čitalaca i postavi 11 novih pitanja! Da počnemo :)!


Pitanja:

1. Da li si ponosna na svoj blog?

~ Jesam, jesam :).

2. Šta misliš o Zorani?

~ Pa, iskreno, mislim da je ok, ali nisam njen fan.

3. Kakav si đak u školi?

~ 5.00 :D

4. Čokolada ili vanila?

~ Čokoladaaa <333

5. Omiljeno piće?

~ Topla čokolada :D

6. LA ili New York?

~ LA <3

7. Omiljena igrica?

~ Ne igram igrice hah :D

8. Da li imaš svog medu?

~ Noup. Kad hoću da zaspim zagrlim svoje kuče (pravo) :)

9. Koja je bila tvoja prva reč?

~ Mama :)

10. Koliko godina imaš?

~ Hm, hm... pogodi :D

11. Omiljeni blogovi?

~ Tijana's diary, Teodora's small world, Kapege's life moments, March Baby Dreamer, On my way by Ivana...


A ja nominujem:

My World!
Teodora's small world
Anja's diary
Iva's special section
March Baby Dreamer
World around you
iCat
Elsa's life adventures
Nina's Magical Kingdom
Shine perfection
Jovankin svet


Moja pitanja: 

1. Omiljeni predmet u školi?

2. Omiljeni grad?

3. Da li imaš neku opsesiju?

4. Omiljena serija?

5. Tvoj najveći strah?

6. Ko je tvoj uzor?

7. Da li voliš Bethany?

8. Da li imaš Twitter?

9. London vs Pariz?

10. Eos vs Baby Lips?

11. Omiljeni youtuber?


To bi bilo to. Nadam se da će nominovani da urade ovaj Award, jer je njegov cilj promovisanje novih blogova :). Sledeći post je GIVEAWAY!!! A spremam vam i jedan zanimljiv DIY :) Do sledećeg posta!


xoxo,
              Sonja :*


6 коментара:

  1. Super tag! :)

    G I V E A W A Y :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/04/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  2. Već sam radila ovaj tag, ali hvala ti na nominaciji. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na nominaciji, odgovaram u sledecem postu. Tvoji odgovori su, kul! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajni odgovori.♥ Bas mi se dopadaju putanja koja si ti postavila. :*)

    ОдговориИзбриши