среда, 08. април 2015.

We Heart Sweets + 50 readers!!!


Mmmm... Da li neko od vas obožava da jede :D? Ja definitivno, mada, po mojoj kilaži niko to ne bi pogodio :). Pre nego što počnem: popravila sam tastaturu (mislim ne ja)! I nešto još važnije: skupila sam 50 čitalaca!!! Ne mogu da verujem šta mi se događa!!! Ostvarenje sna :D! Uskoro organizujem GIWEAWAY! Spremite se hah :D.
Ovaj post inspirisan je We <3 it-om, na kom sam pronašla mnoogoo prelepih fotkica slatkiša za vas (i mene). Uživajte i obavezno stavite nešto slatko uz sebe jer ne verujem da ćete izdržati bez toga :).

























































 Jedan malo drugačiji post :). Nadam se da vam se sviđaju slike. Ovog trenutka počinjem da nabavljam nagrade za Giweaway, ali nisam sigurna za koliko dana će stići, takoda vas molim da budete strpljivi :*. I još jednom da vam se zahvalim što ste učinili da se moj san ostvari!!! Najbolji ste, hvala vam puno, volim vas najvišeee <3!!!!!



xoxo,
            Sonja :*




5 коментара:

  1. Slike su divne!Mmmmm prosto me tera da jedem xD Cestitam za citaoce!

    Post sa Elsom na blogu
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su savrsene,mmm. Podigla si mi apetit ovim postom. Svaka cast na 50 citalaca, nadam se da ce ih biti jos puno♥
    Jedva cekam giveaway♡

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je sto si dostigla 50 pratilaca
    Post je savrsen a kada sam videla slike odmah sam ogladnela :D

    Moj blog ako zelis da pogledas:http://ivaavdic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Vauuu, odlične slike si odabrala! Čestitam za 50 followersa. ♥

    NOVI POST :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ti si moj čovek, hehe. :D Moj profil na We Heart It-u je pun slika hrane! Ja sam možda i malo mršavija nego što bi trebalo, ali zato sam veliki gurman! Obožavam da jedem. :D Sve slike su prosto savršene! *-*

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши