уторак, 21. април 2015.

Weekend in Budapest!



Vratila sam se! Prepuna sam utisaka i jedva čekam da ih podelim sa vama! Ako je uopšte bitno, potpuno sam oduševljena ovom slikom hah :D.
U Budimpeštu smo stigli oko 8h. Odmah smo krenuli u obilazak sa vodičem, jer smo u hotel mogli da dođemo tek oko 2h. Prvo smo se prošetali Peštanskom stranom grada, gde sam, pretpostavljate, napravila gomilu slika :).






Šetnja je počela na Trgu Heroja, najpoznatijem trgu u Pešti. Na njemu se nalazi nekoliko prelepih spomenika i muzej. Što je najzanimljivije, od svih ovih znamenitosti, najviše ljudi je oko drvenog natpisa Budapest :D.
Svaka građevina u Budimpešti ima posebno lepu fasadu i činilo mi se kao da ne postoji ni jedna potpuno ista. Iza ovog trga, nalazi se nekoliko prelepih dvoraca, i puno, puno cveća. Uživajte u sličicama!











Da, to sam ja :). Ne mogu da vam opišem koliko sam bila oduševljena Budimpeštom kad sam videla sve ovo. Ali nisam čak ni znala da je to bio samo početak!
Oko 10h smo se vratili u autobus i krenuli prema Budimu. Osim svih prelepih građevina i znamenitosti, imali smo priliku i da vidimo smenu vojnika i da slikamo živog orla :).




















Tada smo svi već bili preumorni, pa smo se vratili u hotel. Oko 3h bio je planiran odlazak do najpoznatijeg mađarskog tržnog centra Campona, gde se nalaze i Tropicarium i Oceanarium. To je kao mini zoo vrt sa tropskim i morskim životinjama. Postoji čak i providan tunel kroz koji prolaziš, a oko tebe plivaju ajkule (prave)!













-Sledeći dan smo proveli slobodno istražujući i šetajući se. Aparat mi se ispraznio, a ja pametna nisam ponela punjač, pa sam sve slikala telefonom. On inače ima jako dobru kameru, ali ne mogu da prebacim slike na komp :'(. Prepodne smo provele u predivnom zoološkom vrtu koji je potpuno drugačiji od svih u Srbiji. Sve životinje su u svom prirodnom staništu, bez kaveza, sa samo malo bodljikave žice da ne bi pobegle. Majmuni se penju po pravom drveću, a pustinjske životinje imaju pesak i grejalice. Takođe su podeljene po kontinentima. Životinje iz Afrike su u jednom delu, a iz Evrope u drugom. 
Kasnije smo metroom otišle do Vaci ulice, glavne u Budimpešti. Tamo smo svratile do Starbucksa! Ja sam pila savršenu toplu čokoladu sa karamelom, a moja sestra karamel krem. Toliko mi je žao što ne možete da vidite sve te slike :'(. 
Oko 5h popodne krenuli smo nazad za Srbiju i tu je kraj ovog kratkog, ali predivnog putovanja! Nadam se da ste uživali i proputovali Budimpeštu sa mnom :)! 


xoxo,
           Sonja :*















13 коментара:

  1. Prelepo zaista :)
    A jel to bilo nesto oragizovano preko neke agencije ili ste sami isli?

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike i drago mi je da si se lijepo provela.Jesil ti to isla sa agencijom kojom i Andrijana sa bloga Kapage's life moments?
    Jako si slatka <333
    I da, ja kada sam bila u Holandiji u zoo vrtu bila sam u tom tunelu,odusevila sam se.

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prelepe, a ja sam najoduševljenija predivnim akvarijumom, volela bih da jednog dana odem na neko slično mesto! :) Ako nekada uspeš da prebaciš slike sa telefona na kompjuter, napravi još jedan post samo sa njima, ne sumnjam da su divne! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivna Budimpešta i predivne slike! Išla si sa istom agencijom kao i Andrijana?

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su ti predivne,blago tebi što si bila u Budimpešti :D

    P.S Evo kako da prebaciš slike sa telefona na komjuter.Pošalji sve slike nekome (ili na svoj lažni profil) preko facebooka.Zatim uđi na kompjuteru na facebook i preuzmi ih :D
    Nadam se da sam pomogla :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su bozanstvene. Najvise me odusevljava akvarijum, bas bih volela sa ga posetim. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Sonjice, videla sam te na trgu heroja :))
    Tj. mi smo odlazili a vi dolazili ali sam te zapazila :)

    ОдговориИзбриши