петак, 01. мај 2015.

Prvi maj!



- Ćao svima! Upravo sam se vratila iz Krčedina, sela udaljenog oko 40 min. od Beograda, gde sam provela 1. maj! Kao što možete da primetite, isprobala sam BeFunky editor i sviđa mi se zbog ovih oblika, ali mislim da PicMonkey ima bolje fontove.
- U nastavku posta moćićete da pročitate kako sam se provela i da vidite moje sličice :).

















- Mmmm... Zvanično sam otvorila sezonu jagoda :)! Prosto ih obožavam i njihov ukus me podseća na leto. Takođe nije izostao ni čuveni Prvomajski roštilj i uživali smo jedući ga u prirodi.












- I moja kuca, hehe <3.


- Kako ste vi proveli 1. maj? Nadam se da su vam se dopale slike :) Možda ću sutra napisati aprilske favorite, ali nešto baš nemam inspiraciju za to, pa ih možda i ne bude.



8 коментара:

  1. Divne slike. ♥ Ja sam ga u glavnom provela kuci ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe slike Sonjice ☺ ♥ Vidi se da si se bas potrudila da dobro slikas.Sa kojom kamerom slikas?


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slike! Presladak ti je pas. ♥♥

    ↓ Giveaway + novi post ↓
    Fashionholic - yeahh

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su predivne! Ove godine još nisam jela jagode, pa su mi se sada baš prijele kada sam ih videla na slikama. :) Ne sumnjam da si se lepo provela! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotografije. Kuca ti je prepreslatka ♥ Ove godine još uvek nisam jela jagode, ali nameravam u skorije vreme

    ОдговориИзбриши
  6. Divne slike. Ja sam ga provela na Zlatiboru o cemu cu pisati post kasnije. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Šta je bolje nego roštilj za prvi maj :) Divne slike! Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши