среда, 06. мај 2015.

Sonja's tea time - Ekskurzija, DIY postovi, pobednik Giveaway-a...



- Iiiiii... došao je i dan proglašenja pobednika giveaway-a!!! Ali moraćete još malo da sačekate :D. Ovaj mesec bio je jako uzbudljiv i imam toliko toga da vam ispričam!
- Prva stvar je da sutra idem na ekskurziju i neću moći da pišem par dana :/. S druge strane, mnogo se radujem, i nadam se super provodu ;)! Idem na Kopaonik, ako neko od vas ide tamo, možda se sretnemo :D.
- Ovog meseca sam, takođe, postala potpuno opsednuta DIY projektima. Očekuje vas puno ovakvih postova uskoro :). Otkrila sam i novi YouTube kanal, za koji, predpostavljam, zna veoma malo vas. To je laurDIY! Devojka je preslatka i ima predobre ideje! Obavezno posetite!


- Stigla sam do 3. sezone PLL-a :). Iako znam ko je -A, mesec dana su svi samo o tome pričali, ipak mi je jako zanimljivo i postaje sve zanimljivije :D. Zanima me ko je vaš omiljeni lik? Meni je Aria <3. Pišite u komentare :).

- I skoro pa je stiglo leto! Bar po vremenu :D. Juče sam išla u školu u bermudama i majici kratkih rukava. Ma obukla bih ja i šorts, ali ne sme :'D. I jela sam sladoled sa drugaricama posle škole :).



- Ostalo je 20 i nešto radnih dana do letnjeg raspusta i u školi i u mojoj glavi je potpuni haos :(. Nastavnici su potpuno nemilosrdni i ponekad se desi da imamo dva kontrolna u jednom danu ili dva pismena u nedelji :(. Samo još malo da preživimo.

- E, pa mislim da je vreme da saznamo pobednika :). Radila sam preko Random.org i slikala ekran, ali uopšte neće da se ubaci u post :/. Ako neko zna kako, neka mi kaže da ubacim u sledećem, da ne ispadne da lažem :(. Nadam se da mi verujete.

Pobednik je
                             
                         Katarina Šošević!


- Čestitam od srca! Kad se vratim, dogovorićemo se oko preuzimanja poklona :)

- I to bi bilo sve za ovaj post. U komentare odgovarajte na ova pitanjca koja sam vam postavila, a mi se ponovo čitamo za par dana :).








8 коментара:

  1. Čestitam pobednici!
    Isti mi je slučaj u školi,ali ja nemam motivacije da učim tako da preživljavam akko znam i umem.Još 5ipo nedelja i rasput,wuhu

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! LauraDIY mi je jedna od omiljenih jutjuberki, stvarno je super. Lepo se provedi na ekskurzijiiii. <3 :)
    Iiii baš mi je drago da sam ja pobednica darivanja. <3


    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam pobednici. :)
    Cula sam za LauraDIY i pogledala par videa.. Zelim ti da se lepo provedes na ekskurziji, i da moj omiljeni lik iz PLL-a je Aria, a odgledala sam do kraja 4. sezone.♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam pobjednici.Odlican post.Zelim ti lijep provod na Kopaoniku.
    Kod mene ima jos 35 radnih danaa :((((((
    Ja sladoled vec uveliko jedem xd,ne pretjerano ali jedem heh.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Sve cestitke pobednici!!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Želim ti lep provod na ekskurziji! ♥ Čestitam Kaći, drago mi je što je ona pobedila. :) Gledam i ja LaurDIY i ima super ideje i predloge. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitam pobednici!
    Na ekskurziji ce ti sigurno biti super, ja nisam bila, ali neke moje drugarice koje su 8. razred jesu, ekskurzija je stvarno vrh. Zelim ti prelep provod i lepe uspomene♥♥
    poseti moj blog i uclani se, novi post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam. ♥

    GIVEAWAY je na mom blogu: onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши