недеља, 17. мај 2015.

Stvari koje me dovode do nervnog sloma u školi.


- Hej ljudi :)! Ovih dana sam užasno neraspoložena. Nemam volje da pišem bilo koji drugi post, ali eto, za ovaj sam našla inspiraciju. Bliži se raspust i već za par nedelja probudićemo se u podne i shvatiti da je raspust počeo. Ja onda malo skačem od sreće :D, a onda izađem napolje i krenem da se prežderavam sladoledom :D. Međutim, kao što sam rekla, trenutno postoji gomila gluposti koje me nerviraju. Ovaj post biće stvari koje mi kidaju živce u školi.


#1 "Popularne" (ili bar one koje žele to da postanu) devojčice

- Tijana je u prošlom postu detaljno opisala ponašanje ovakvih osoba na društvenim mrežama. To su one zavisnice od lajkova, komentara i broja prijatelja (pratilaca). Prave selfije svaki dan po ceo dan i pritom ističu grudi i zadnjicu što je više moguće. Ako nemaju bar 100 lajkova na profilnoj u stanju su da mole, cmizdre ili prate one stranice tipa "Besplatni lajkovi" i sl. Takođe, moraju da imaju dečka sa 12 godina, ako neka nema, obično je izbace iz svoje "grupice". Uuhhh prosto mi je muka od same pomisli na ovakve tipove, a moja škola (i svačija uostalom) ih je prepuna :/.


#2 "MojPredmetJeNajbitniji" nastavnici

- Kao primer uzećemo moju nastavnicu matematike. U početku mi se činilo da je to jedna fina i pravedna žena (sa ovim tipom uvek bude tako na početku). Kako vreme odmiče postaju sve "finiji" prema vama i non-stop vam spominju stvari tipa "Matematika mora da se vežba svaki dan" ili "Matematika je najvažnija za život, bez nje se ne može". Ja prosto jedva čekam da porastem i da dokažem da se bez matematike itekako može :D.


#3 Ljudi (deca) koji žele da te menjaju

- Uglavnom svako ima nekog kome se divi (obično su u pitanju poznate ličnosti), a njihovim drugaricama to ne odgovara, i uvek ga omalovažavaju i zezaju zbog toga. Dobro, može se desiti da vole istu osobu, ali češće ovo prvo. Ista je stvar i sa stilom oblačenja. Postoji puno osoba na svetu koji žele da te promene tako da im više odgovaraš. Zašto se ne zapitaju koje su njihove mane i ostave te na miru? Jednostavno su takvi i ti to ne možeš da promeniš, ali svakako ne treba da dozvoliš da to utiče na tebe. Budi ono što jesi :)!




#4 "Uvlakače"

- Znate već. To su oni ljubimci svih nastavnika, koji će, čak i da nemaju pojma, uvek dobiti peticu. Ovo me nervira iz prostog razloga što svako svoju ocenu treba da zasluži radom, a ne tako što daje komplimente nastavnici kad god stigne.


#5 Namrgođene tetkice :D

- Hah jeste smešno što ih uopšte primećujem, ali moram. Prošle nedelje sam bila dežurna i čitala sam obaveštenja. Izlazim tako iz jedne učionice, i dočeka me tetkica i njen napola sveže obrisan pod. Naravno, ja nisam videla da je mokro i krenula sam po sredini hodnika, a tetkica se izdrala na mene kako nisam normalna i da ne gledam gde idem. Okej, sve je istina :D, ali bar je trebala da me upozori. Takođe,nikad nam ne daju da uđemo u školu ni sekundu pre zvona što nas sve strašno izluđuje.


- Uh to je to. Ima još mnogo toga što bih mogla da napišem, ali sam sve zaboravila, a i bilo bi previše. Vidimo se u sledećem postu za par dana!



8 коментара:

  1. Bas mi se sivdja post. Popularne devojcice/devojke me najvise nerviraju, pogotovo kada omalovazavaju druge samo zato sto je drugaciji. A o ''moj predmet je najbitniji nastavnicima'' i da ne govorim, pogotovo kada nastavnica fizickog kaze nesto tipa ''Devojcice, ne izvlacite se da ne radite fizicko, to je najbitnije u zivotu'' i misle da se ceo svet vrti oko njihovog predmeta, kao da nekoga zaista zanima kada je rodjen npr. Sv. Sava (istorija)... U svkaom slucaju odlicno si napisala, samo tako nastavi. ☺ I tako sam ostavila kilometarski komentar xD

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Jao zar Bog nije mogao stvoriti svet gde su ,,smrtnici,, u vecem broju od onih ,,besmrtnih popularnih,,? :D
    Zaista takva ponasanja i tetkica, i ucenika nisu bas pravedna :)

    ОдговориИзбриши
  3. Joj te namgrođene tetkice,užas XD
    Te popularne mogu biti sasvim ok,ali neke preteraju,aaahh

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj ovo pod dva me u zadnje vreme prati u stopu. Nisu normalni. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je baš realno, slažem se sa svim što si napisala! I drago mi je što si pomenula tetkice, jer, bez obzira na posao koji rade, ne treba da budu drske prema đacima. U mojoj školi su uglavnom sve super, ali postoji jedna 'opasna', koja nam isto tako ne da da uđemo ni minut pre zvona, ni da se popnemo na sprat dok god se ne oglasi zvono za kraj odmora... A s obzirom na to u kom periodu živimo, lajkovi i imanje momaka sa 12 godina me više i ne čude, ali takve osobe izbegavam u širokom luku.

    ОдговориИзбриши
  6. Ah, sve je istina! U potpunosti se razumemo. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Realno. :D
    http://milenaslife12345.blogspot.com/ posetite.

    ОдговориИзбриши
  8. Apsolutno se slszem s tobom! I jedva cekam i ja da porastem, da bih pokazala, bez kojih predmeta mogu, a bez kojih ne, haha :D

    ОдговориИзбриши