понедељак, 11. мај 2015.

Tumblr inspired Wall Decor!



- Mogu vam reći da je ekskurzija bila bolja nego što sam očekivala! Mada je, kao i uvek, najbolje bilo u autobusu i diskoteci, ahah :D. Danas vam donosim jedan od postova koje prosto obožavam. Radi se o DIY inspiraciji za ukrašavanje zidova sa Tumblr-a. Inače, ja sam ovo videla od LaurDIY, ali ona je napisala da je sa Tumblr-a, pa eto :).


#1  Diamond


- Za ovaj DIY trebaće vam:
- Makaze
- OHO lepak
- Platno za slikanje (ja sam ga kupila u prodavnici nameštaja JYSK)
- Isečeni trouglići od stranica časopisa (moraju da budu jednaki)



- Trougliće prvo poređajte na platno, da vidite da li se uklapaju. Zatim sklanjajte jedan po jedan i lepite ih. Poželjno je da budu različitih boja i dezena, da bi lepše izgledalo. I morate voditi računa da dobijete oblik dijamanta, možete gledati i moju sliku.




#2  Orange art



- Ovo je meni jako zanimljivo i super uveseljava sobu :).
Trebaće vam:
- Tempere
- Tri polovine pomorandže
- Četkice ili mali sunđer
- Platno

- Temperom premažite prepolovljenu pomorandžu (ne koru već samo deo koji ćete otisnuti :D). Kao pečat, otisnite pomorandžu četiri puta u jednom redu. Ako vam za to vreme boja izbledi, nanesite je ponovo. Možete koristiti boja koje sam i ja, a možete ih i sami izabrati. Kada završite sačekajte da se dobro osuši, da vam se ne bi razlilo kao meni ovo ljubičasto :(.



#3  Quote 


- Iskreno, uopšte ne kapiram kako mi je zid na ovoj slici ovako čudne boje :).
Potrebno:
- Crna tempera
- Tanka četkica
- Platno
- Obična olovka

- Sve što treba da uradite je da malo pretražujete Tumblr ili Pinterest i nađete lep citat za sebe :). Moj savet je da prvo skicirate slova olovkom, pa da ih tek onda obojite. 







- Nadam se da su vam se ideje svidele! Po meni, ovo mi je jedan od mojih lepših postova, bar se meni mnogo sviđa :). Očekujte još zanimljivih DIY postova. I nisam zaboravila na onaj što odlažem sto godina, ali nešto sad nemam volje za njega. Vidimo se u sledećem postu!







11 коментара:

  1. Dopadaju mi se ideje i slike bas si dobro odradila. Napravicu sve verovatno ♥♥
    Giveaway http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš cool slike,definitivno ću pokušati nešto da napravim

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Aaa slično kao Laura, fantastični DIY projekti! Super post! A ono za giveaway? :D
    Inače, napokon sam saznala gde mogu kupiti platno to, hvala ti. :*

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ideje su genijalne. Ovo sa pomorandzom me je bas odusevilo! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Ja sam vec odavno odradila onaj prvi, a ostale cu probati. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Predobre ideje! ^-^
    Ako nije problem, da li možeš da mi kažeš koliko si platila platno?

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ideje su prelepe,baš mi se sviđaju.Najlepša mi je ova slika sa dijamanotom,moraću da pokušam da napravim sliku :)

    http://shinedreamsbyshinegirl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. jako lepo i kreativno resenje za sobu, ovo sa novinama mi se bas dopada!
    Lep vikend!
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши