уторак, 16. јун 2015.

Croptops + How to make one!



- Kao i, verujem, većina vas, u poslednje vreme zaluđena sam croptopovima. Nikad ranije nisam nosila ništa slično, ali skoro sam nabavila dva, a jedan dobila od drugarice, tako da sezona može da počne :)! U ovom postu pokazaću vam svoja 3 croptopa, uz šta ih najčešće kombinujem i moj DIY za croptop od stare majice! Uživajte!






- Podsećaju me na leto, more i plažu. Veoma su lagani i prijatni za nošenje, mnogo prijatniji od običnih majica. Prvi je kupljen u C&A-u, drugi u Terranovi, a treći u NewYorker-u. Koštali su približno 600 dinara i isplatili su svaki dinar, stvarno :).



- Najčešće ih kombinujem sa teksas šorcevima i starkama, mada idu i uz sandale ili neku drugu letnju obuću.
A sada ću vam pokazati kako da napravite svoj croptop!



- Biće vam potrebna neka stara majica, makaze i olovka. Prvo olovkom blago povucite liniju po kojoj ćete iseći. Pazite da ne isečete previše. Zatim isecite po liniji, tako da drugom rukom sve vreme zatežete majicu. U suprotnom će linija biti kriva.






- Ta-daa! Ovo je veoma lak i brz način da iskoristite stare majice, a u isto vreme napravite presladak modni detalj :)!






6 коментара:

  1. Prelepi su ♥ Ova kombinacija je tako jednostavna,a tako savrsena *Q* Najlepsi mi je taj mint zeleni top ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Predobreeee kombinacije i majičice su vrh! Volim da nosim crop-topove. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Crop topovi su mi odlični za vruče ljetne dane i jako ih volim. Od tvojih mi je najdraži mi je u zelenoj boji jer sam zadnje vrijeme luda za tom bojom.☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepi suu! Kombinacija sa zelenkastim crop-topom je savršena, baš mi se dopada!♥

    ОдговориИзбриши
  5. I ja imam nekoliko, i bas volim da ih nosim. Diy je odlican nacin da iskoristis stare majice. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam crop topove, a ove godine sam kupila prvi i sigurno ću potražiti ovaj top sa sladoledom u NewYorker-u :)

    ОдговориИзбриши