среда, 24. јун 2015.

Essence New In - XXXL Shine Lipgloss & Longlasting Lipstick



- Jutros sam se probudila veoma neraspoložena zbog groznog vremena, ali nisam smela da dozvolim da ceo dan ležim u krevetu, pa sam svratila do Delta City-ja :). U Lily-ju sam kupila dva nova proizvoda za usta od Essence-a kojima sam veoma zadovoljna, pa ću podeliti utiske sa vama.






- Prvi je ovaj karmin. Nijansa je "13 Love Me". Boja je svetlo roze i skoro je mat, ali veoma lepo ističe usne. Ima kremastu teksturu i blago je masan. Ambalaža je crna, a po sredini ima liniju u boji karmina. Nisam imala prilike da dobro isprobam, jer sam ga kupila danas, ali mislim da je dobar, pošto sam navikla na odličan kvalitet Essence proizvoda :).







- Skoro pola sata nisam mogla da se odlučim između nekoliko nijansi sjajeva, ali ovaj u nijansi "33 Fabulous Fuchsia" je pobedio :). Svi sjajevi koje imam su svetlije nijanse sa sitnim šljokicama, pa sam, za promenu, uzela nešto malo drugačije. Mnogo mi se sviđa ova boja "trula višnja". Sjaj je gust i dosta lepljiv (ako znate na šta mislim). Lako se nanosi, četkicom, što je, po meni, daleko praktičnije nego kada imaju aplikator. Takođe, uopšte ne sumnjam u kvalitet, kao što sam već pomenula.

- Ja sam jako zadovoljna ovim proizvodima. Recite mi u komentarima da li vam se sviđaju i koji su vaši omiljeni Essence proizvodi! :)

- P.S. Tu je i novi potpis :).


Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Super post,ja inace obozavam essence proizvode,ii prelepi su mi♥
    Pogledaj i moj blog,danas sam objavila prvi post- http://wakeupandmakeuppp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post, mnogi hvale essence karmin, u kakvim još nijansama se može naći? Ovaj je predivan <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, pa ima stvarno dosta različitih nijansi (10 ili više), od boje kože, preko roze, pa sve do jarko crvene i bordo :)

      Избриши
  3. I ja sam prezadovoljna essencejevim proizvodima. Prelepa su ti oba, nijanse su savrsene. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jako volim Essence proizvode. Od proizvoda za usne najviše preferiram karmine i olovke, dok sjajeve generalno ne volim. Mada mi ja ova boja sjaja prelepa. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Essence karmini su stvarno vrh i ova boja je predivna! Super post! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ne koristim tako cesto karmine i sjajeve, ali obozavam Essence proizvode. Imaji sjajne lakove za nokte i jos stosta. Boja karmina je predivna.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Nažalost, nemam ova dva proizvoda, ali već duže vreme odmeravam ovaj karmin, pa ga možda i uzmem :)

    ОдговориИзбриши
  8. Planiram već duže vreme da nabavim jedan Essence sjaj za usta, ali nikada nisam mogla da se odlučim koji da uzmem.... Najviše mi se dopadaju njihove olovke za oči. :) Divne su slike, kao i tekst.♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Imam oba proizvoda, samo je karmin u tamnijoj boji i relativno sam zadovoljna sa njima..

    Mazalica za usne nikad dosta, tako da su uvek dobro dosle :)



    http://soniacreazzione.blogspot.com

    ОдговориИзбриши