петак, 19. јун 2015.

Filmovi koje morate odgledati na raspustu :)



- Da, naslov je poprilično dugačak. Trenutno sedim u krevetu i kucam ovaj post. Tako mi uglavnom izgledaju sva jutra na raspustu. Preko dana idem napolje, u bioskop, ili na bazen, a kad mi sve to dosadi, ponovo se zavučem u krevet i čitam i gledam filmove. U ovom postu preporučiću vam šta da gledate u vrelim danima raspusta :)!


#1 The Notebook

- Ako volite neizvesne ljubavne filmove, onda je ovo pravi za vas. Predivna ljubavna priča dvoje mladih kojima nije suđeno da budu zajedno, jer je ona veoma bogata devojka iz grada, a on je iz siromašne porodice sa sela. Problemi nastaju kada se ona vrati kući i ne vide se nekoliko godina. 
Ja sam na kraju mnogo plakala :(, ali mi je svakako jedan od omiljenih filmova :).


#2 Pitch Perfect


- Pitch Perfect je potpuna suprotnost :). Ovaj film je savršen da vas oraspoloži i da najverovatnije, napravite akapela grupu sa drugaricama :D. Glavni lik je Beka, koja dolazi na koledž, potpuno nezainteresovana za sve aktivnosti, maštajući da će jednog dana postati poznati DJ. Zaplet nastaje kada se ona, na nagovor jedne devojke koja je čula da prelepo peva, uključuje u akapela grupu. Ovaj film obavezno gledajte sa BFF :).
- P.S. Postoji i drugi deo koji je trenutno u bioskopima i spremam se da ga odgledam :).


#3 Angus, thongs, and perfect snogging



- Savršen film za svaku tinejdžerku :). Da napomenem da postoji čitava serija knjiga Ispovesti Džordžije Nikolson, u izdanju Lagune, koju preporučujem svima, nećete zažaliti :D. Ovaj film snimljen je po prvom delu i prati urnebesne doživljaje Džordžije i njenih drugarica. Kokice u ruke, drugarice pored sebe i malo se najsmejte :).


#4 Tomorrowland, a world beyond



- Hmm... Nisam bila baš sigurna da li da stavim i ovaj film, ali evo, pa vi odlučite da li da ga pogledate :D. Gledala sam ga pre par dana u bioskopu i mislim da ga još nema na internetu ili u videotekama. Ima dosta naučne fantastike i, iako nisam nikad gledala takve filmove, ovaj mi se dopada na jedan veoma neobičan način. Neću prepričavati radnju filma, jer je sve toliko komplikovano, da bi bilo besmisleno pokušavati :). Dakle, ako želite da odgledate nešto potpuno novo i drugačije, samo napred :).


#5 The Other Woman


- Ovaj film mi je najsvežiji u sećanju, s obzirom na to da sam ga gledala juče :). Gledala sam ga sa sestrom i smejale smo se kao blesave :D. Film je o čoveku koji je oženjen i njegova žena iznenada shvata kako on ima ljubavnicu. Odlazi da je pronađe i one, shvativši da ih je prevario obe, postaju prijateljice :D. Neću vam otkrivati šta se dešava dalje, jer ga prosto morate pogledati :D.

- Eto, to je moja preporuka za letnji filmski maraton :). U komentarima mi napišite da li biste voleli da napišem post o preporukama za knjige! 
- P.S. Pročitala sam Onlajn devojku! Mogu reći da je Tijana bila potpuno u pravu i da je to jedna od najboljih knjiga koje sam ikada pročitala :)!







10 коментара:

  1. Odlicno napisano.Nekim cudom ja sam samo pogledala Pitch Perfect,a sada cu jedan od tvojih preporuka :D . Ovaj treci mi se cini krajnje zanimljivim :D :D I da,i ja sam na Tijaninu preporuku isto procitala Onlajn devojku,i knjiga je fantasticna,kao sto si i ti rekla :D

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Neke filmove sam pogledala, a neke nisam. Imam ceo jedan blokčić filmova koje sam pogledala na jednom malo depresivnijem raspustu pre par godina, pa ću morati da napišem jedan post, gde ću izdvojiti one omiljene. :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pogledala ni jedan od ovih filmova, ali deluju mi zanimljivo. Posto sam ovog leta bas zainteresovana za gledanje, svaka preporuka je dobro dosla.♥

    ОдговориИзбриши
  4. svi su mi odlični i hvala na preporuci,ali najviše mi se sviđa ovaj posljednji,i ova naučna fantastika mi se čini zanimljivom,haha xd nego da se ja vratim nečemu što sam ti mislila napisati a to je :PIŠI PREPORUKE ZA KNJIGE, JA VOLIIIM KNJIGE <3 okej štreberasto,ali stvarno bih voljela da napišeš te preporuke,jer se ja izgubim kada odem u biblioteku i tražim neku knjigu ovako bih znala,.eh želim to ,a vezano za filmove,dugo je ljeto valjda ću uspjeti da pogledam sve filmove haha xd <3 i da odličan post,sviđa mi se način na koji opisuješ. <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  5. Gledala sam poslednji film,i cepal sa od smeha bukvlano,takođe Pitch Perfect sam gledala (i on se nalazi u mojim favoritima za filmove,pogledaj post na mom blogu,ako te interesuje).
    3. film mi je nekako najprivlačniji i njega ću da odgledam još danas,tako da hvala na preporukama

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Taman sam tražila neke filmove da odgledam :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicna post. Bas sam trazila koje filmove da odgledam. ♥


    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Samo sam prvi pogledala, a sledeća dva ću sutra. Dobri predlozi. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam gledala ni jedan film od ponuđenih , ali mi notebook izgleda zanimljivo. Sem toga dosta njih su ga hvalili pa što da ne....

    Preporučujem The Last Song jako zanimljiv film.

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post.:)) Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши