недеља, 14. јун 2015.

Sonja's Summer Guide! - Planovi za leto!



- Trenutno sam jakooo uzbuđena zbog novog izgleda bloga! Prezadovoljna sam i nadam se da se i vama sviđa koliko i meni :).
- Ove godine odlučila sam da na raspustu budem dobro organizovana, a u tome će mi pomoći lista stvari koje planiram da završim do kraja leta.

1. Pročitati punooo knjiga (ja bez knjiga ne bih mogla da preživim).



2. Poboljšati blog.

3. Napraviti gomilu divnih fotkica na moru :).



4. Upisati se na neki letnji kurs (prošle godine išla sam na vajarstvo, a pretprošle na mozaik :) ).

5. Na moru isprobati nešto potpuno novo, npr. skijanje na vodi ili nešto slično.

6. Konačno kupiti nešto preko interneta.

7. Napraviti bar 10 DIY projekata.

8. Više se posvetiti crtanju. Svi mi govore kako imam talenta, a ja prosto nikad ne nađem vremena za to.



9. Naučiti da skuvam bar 5 novih jela (slanih ili slatkih, nije bitno).

10. Bar jednom u toku raspusta otići u Akvapark.


- Da, to su neki od mojih planova za ovo leto. Da li vi nešto planirate? Pišite u komentare i recite mi da li vam se sviđa novi izgled!


5 коментара:

  1. Zanimljivi planovi i meni je u palnu boboljšanje bloga i odlazak u akva park :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Izgled je predivan. ♥ Ja sam danas trebala da odem u Akva park, ali sam se razbolela. :/

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Imas lepe ideja. I ja moje su u principu slicne. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Već narednih dana i ja izbacujem neke svoje planove na blog. Imamo par sličnih. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Samo da pohvalim blog, zaista si super, nova sam ovdje. I ja bih takodje voljela da budem blogerka :* <3

    ОдговориИзбриши