субота, 18. јул 2015.

Always #LikeAGirl - Unstoppable ♡



- Da budem iskrena, za danas sam planirala potpuno drugi post, ali post Milice na blogu Style On First Place inspirisao me da napišem i svoje mišljenje o ovome.
- Pre nekoliko dana pronašla sam ovaj video na jutjubu. Odgledala sam ga iz čiste radoznalosti, nisam ni sanjala koliko će me potresti i podstaći na razmišljanje. Ako ga još uvek niste pogledali, uradite to sada, pre nego što nastavite sa čitanjem.


- Da li su vama nekada rekli da ne treba nešto da uradite "zato što ste devojčica"? Da li ste ikada zbog toga odustale od nečega što volite? Vreme je da to prestane! "Always #LikeAGirl - Unstoppable" kampanja otvorila nam je oči. Zašto se uvek prilagođavamo ograničenjima? Zašto devojčica ne može postati dobra fudbalerka ili baviti se "muškim sportovima"?
- Svet u kome živimo prepun je predrasuda, ali nikako ne smemo dozvoliti da to utiče na nas. Ako volite da se bavite nečim, nastavite, bez obzira šta vam neko govori! Dokažite da ste jake i pune samopouzdanja i izborite se za sebe, jer svako ima pravo na izbor i slobodan život! Devojčice (devojke, žene) su hrabra i veoma jaka bića, koja su bez razloga omalovažavana. Dokažite to! Budite ono što jeste i ne dozvolite da vam predrasude unište život i snove!




2 коментара:

  1. Isto kao i Milica, i ti si divno napisala ovaj post. Drago mi je što širite ovu kampanju koja treba da nam pokaže da smo vredne i da možemo da ostvarimo sve što želimo u životu. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj post je super, odgledala sam. Drago mi je sto puno ljudi, nadam se i muskaraca, podrzava ovu kampanju. ♥

    ОдговориИзбриши