петак, 10. јул 2015.

Greece nature! + Utisci sa mora :)


 - Vratila sam se :)! Uh, koliko je dobro ponovo biti kod kuće :). Blog mi je mnogo nedostajao i jedva čekam da sve nove ideje podelim sa vama :).
- Ovo mi je bilo ubedljivo jedno od najlepših letovanja ikada! Ovog puta nisam toliko puno slikala, više sam uživala u odmoru :), ali ima dovoljno slika da vam dočaram lepotu Kriopigija (Grčka) :). Uživajte u sličicama i opisu mesta :).






- Hotel "Alexander The Great" smešten je na desetak minuta od centra grada. Ima prelepo dvorište puno najrazličitijih biljaka, od palmi do ruža i lijandera :). Plaža je prosto savršena! Boja mora je tirkizna, a u dubini se preliva u tamno plavu. Pesak je skoro beo i veoma mekan i uopšte nema kamenja ni na plaži ni u vodi. Nema baš puno školjki, što me je iznerviralo jer jako volim da ronim, ali našla sam poneku :).
Skoro svakog dana išla sam u šetnje sa mamom, ali poseban utisak na mene ostavile su večernje šetnje plažom, koja je tada potpuno prazna i izgleda prosto čarobno!






















- Nadam se da vam se sviđaju slike :). Za sledeći post vam spremam nešto zanimljivo, takođe vezano za more, a on izlazi već sutra!



Sonja, xxx


11 коментара:

  1. Odlicne su slike. Priroda je predivna. Nedostajala si mi. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam, predivne fotke. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Bilo ti je super (bar tako mislim)! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Na početku teksta sam pomislila da piše neki novinar... Slike su apsolutno predivne, mesto ima divnu antičku lepotu i mnogo mi je drago što si se vratila sa puno novih ideja!♥
    P.S. Kupaći ti je mnogo dobar ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divno, oduševljena sam fotografijama! Kupaći ti je prelep, od boje, do samog modela. :) ♥

    ОдговориИзбриши