недеља, 19. јул 2015.

♥ I scream for Ice Cream ♥



- Ovo je zvanično prvi recept na mom blogu :)! Skoro svako je napisao post o receptu za smoothie, ali nigde nisam videla recept za sladoled. Moja baka već dugo pravi domaći sladoled po ovom receptu i mogu vam reći da je božanstven! Juče nisam nigde izlazila zbog vrućine (koja je postala događaj decenije, toliko svi pričaju o tome), pa sam odlučila da ga isprobam :).


- Trebaće vam:
- Dve kesice šlaga
- 2dl mleka
- Jedna šolja jogurta
- 200g šećera
- Oko dve šake šumskog voća (ja sam koristila borovnice)



- Mleko i šlag sipajte u plastičnu činiju i dobro umutite mikserom dok se ne zgusne.



- Zatim dodajte jogurt, šećer i voće (shvatila sam da nemam dovoljno borovnica, pa sam dodala i malo malina) i opet dobro umutite. Stavite u zamrzivač i ostavite par sati dok se dobro ne zaledi. 




- Taa-daa :)! Preukusan sladoled, savršen za ove vrele dane, koji ste pritom sami napravili, je pred vama! 


Sonja, xxx





5 коментара:

  1. Izgleda preukusno! Mozda pokusam na napravim. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mmmmmm. divno. Od oih slika mi je krenula voda na usta! Ja sam pravila sladoled sam jagodama po slicnom receptu! ♥

    Novi post -→ http://milicamihaela.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno izgleda i moram ga probati i po ovom receptu. Postovi su ti bolji i bolji i samo napred! ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Baš super što si napisala jedan recept za pravljenje sladoleda, jer su, kako kažeš, uvek u pitanju smutiji. Ja ih volim, ali nekako su mi sladoledi draži. ♥ Ovo ću sigurno probati, jednostavno je, a sigurno vrlo ukusno. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je divno! Svako moze da nalravi divnu poslasticu od osnovnih sastojaka. Sigurno je ukusan!

    ОдговориИзбриши