петак, 31. јул 2015.

Rainy Days? - No problem :)



- Evo i mene posle više dana pauze. Kad sam jutros pogledala kroz prozor i videla koliko je oblačno i hladno, raspoloženje je počelo da mi opada i za sat vremena, kada je počela i kiša, potpuno sam izgubila volju za životom. Ali ipak nisam dozvolila da mi dan propadne, pa da ne bi ni vama, evo par saveta šta možete da radite!

1. Prvo, možete iskoristiti priliku da odgledate još nekoliko epizoda omiljene serije (možda i celu sezonu) ili nekoliko dobrih filmova. Zavalite se na krevet, oko sebe stavite puno mekanih jastučića, a šoljicu kafe ili čaja u ruke i nekoliko opuštajućih sati vam je zagarantovano!



2. Hmm.. Koliko puta sam spomenula čitanje? Deset? Više? Neću puno gnjaviti sa ovim, kupite svoj omiljeni časopis ili iskoristite priliku da završite knjigu koju ste počeli... pa, ni ne sećate se kad :).

3. Ne verujem da će vašim drugaricama smetati par minuta na kiši, jer je i njima verovatno smrtno dosadno. Možete igrati društvene igre, pričati, zajedno čitati omiljeni časopis ili gledati omiljenu seriju iznova i iznova :).



4. Ako ste kreativno raspoloženi, možete gledati propuštene videe na youtube-u i isprobavati nove recepte i DIY projekte. Mada, morate računati sa tim da ćete posle morati da sredite sav nered za sobom :).


5. A šta kažete na sopstveni SPA centar? Možete stavljati maske na lice, opustiti se u penušavoj kupki, srediti nokte, praviti frizure, isprobavati šminku...

- Nadam se da vam ovih dana neće biti mnogo dosadno :/. Već sam spomenula da uskoro kreću Back To School postovi, a ovih dana ću prvi put naručiti nešto preko interneta :), tako da ide i post o tome, a pored toga očekujte još puno drugih zanimljivih postova :).


Sonja, xxx


5 коментара:

  1. Divan post. Kod mene jos nije bilo kise i nadam se da nece. Ali, ako je ipak bude, znacu sta da radim. Dala si mi idvne ideje. <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kod nas nema kiše, ali jeste hladnjikavo. Ideje su odlične. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideje. :) Kada je kišovito, ja najviše volim da pripremam postove, gledam YT videe, gledam serije ili filmove, čitam knjige itd.♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post. Baš mnogo zanimljivih ideja i načina kako se zabaviti tokom kišnih dana. Inače ti je super blog :-)♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши