недеља, 26. јул 2015.

Sonja's tea time! - Letnji raspust 2015.




- Uh, još uvek imam puno novih ideja, ali danas sam odlučila da jednostavno malo popričam sa vama o raspustu i svemu što mi se tokom njega dešavalo, iako sam svesna da ima još više od mesec dana do kraja :). Well, let's go!

- Ovogodišnji letnji raspust započela sam svojim rođendanom :). Napravila sam zabavu kod kuće i pozvala oko 7 ili 8 drugarica. Bilo je super, svi su bili opušteni i shvatila sam da nikad ne treba da pozovem previše gostiju, jer je ovako ispalo mnogo bolje :).

- Zatim je stiglo more. O njemu sam ispričala sve što sam imala, a videli ste i slike, tako da neću reći ništa osim: Jedno od najboljih letovanja ikada :)!

- A posle? Posle je sve nekako postalo mnogo mirnije. Možda i previše. Moja sestra (ne rođena), sa kojom sam svaki dan po ceo dan, otišla je na more, tako da sam uglavnom čitala i gledala filmove, uz povremeno izlaženje napolje sa drugaricama koje nisu otputovale. Mogu vam reći da sam odgledala stvarno punooo filmova :). Pa, i tih deset dana je prošlo i sestra mi se vratila. Raspust je nastavio po starom, samo što sam sve što sam radila, sada radila sa njom :).

- Iako sam svesna da škola počinje za malo više od mesec dana i nimalo nisam srećna zbog toga, ideje vezane za Back To School postove naviru svakim danom, tako da očekujte i to vrlo skoro :).

- I, za mene, najvažnije od svega, blog je dobio 70. čitaoca i to baš danas! Ovaj blog sam otvorila iz ljubavi prema pisanju, inspirisana drugim blogovima koje sam pre toga čitala i, verujte mi, nisam mogla ni da sanjam da ću imati toliko prijatelja (ja vas sve doživljavam kao prijatelje ♥) koji ga vole i čitaju i iz posta u post mi pružaju neverovatnu podršku koja mi beskrajno znači! Hvala vam na svemu ♥!

- Kako ste vi proveli raspust? Da li vam se desilo nešto posebno zanimljivo? Volela bih da čujem u komentarima :)!


Sonja, xxx




6 коментара:

  1. Moj raspust je zapoceo sa putom u Milano :) i to je jedino zanimljivo od leta hehe ♥ mislim posto zivim na moru idem i na plazu i posla sam na planinu ;)
    Q&A na blogu!
    ivasspecialsection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ovaj raspust baš super. Toplo je i često sam van kuće. Onda kada sam u kući pišem blog, gledam seriju, čitam. Punih 20 dana sam bila na odmoru. Nadam se da će i do kraja biti ovako lep kao što je bio i do sada. Čestitam ti na broju od 70 članova, zaslužuješ i mnogo više! <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Moj raspust je na iznenadjenje bas ispunjen i zanimljiv. Po ceo dan sam sa drustvom. Izlazimo , smejemo se , zabavljamo od jutra do kasnih nocnih casova ( ili ranih jutarnjih kako vam draze ). Zasluzujes ogromne cestitke za 70 citalaca. Uskoro ocekujemo broju od njih 100. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Danas sam se vratila sa letovanja tako da mi je svaki post koji procitam od devojke koju sam do sada pratila zaista sjajan. Pomislim: 'Na ovo sam cekala mesec dana. Uhh...' Sjajan post, zaista. Procitacu i ostale koje si napisala dok ja nisam bila tu. Cestitam na 70 citalaca. :)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши