субота, 25. јул 2015.

Summer Outfits ♡



- Danas sam modno inspirisana :), tako da ću vam pokazati letnje kombinacije koje sam ovih dana pravila na Polyvore-u.


#1

- Prva kombinacija je za šetnju, neki izlet ili dan na bazenu. Uz beli croptop sa printom ananasa kombinovala sam šorc od svetlog teksasa, mislim da idu prosto savršeno :). Umesto torbe je ovaj beli rančić sa kožnim detaljima, a za obuću sam izabrala ove slatke japanke. Nabacite i Ray Bann naočare i spremni ste za vreli letnji dan!


#2



- Ovo je 2 u 1 :). Već sam pomenula da leti obožavam da nosim lagane haljinice, a ove dve su toliko savršene, da bih ih odmah kupila :). Primećujete da su prve japanke iste kao u prethodnoj kombinaciji, ali bilo je jače od mene :). Druge, bele, mogu se nositi uz obe, a tirkizne samo uz drugu haljinu. Iako leti ne volim da se šminkam, nekako mi je tako samo još toplije, a moje lice ne diše (znate na šta mislim), mislim da malo sjaja nije na odmet :). I dva para naočara koje se mogu nositi uz obe haljne.


#3


- Generalno ne volim previše crne stvari, ali mnogo mi se svideo ovaj croptop. Od detalja, dodala sam ove crne naočare i crnu maramu za kosu, ali pokušala sam da malo razbijem crnilo belim starkama :).

- Pa, nadam se da vam se sviđaju moji letnji outfiti. Ako vas zanima, moj favorit su haljinice :).
- E sad, imam jedno pitanje za vas. U poslednje vreme sam zaluđena skater suknjicama i svuda ih tražim. Juče sam videla neku devojku koja nosi mint zelenu (*o*) i htela sam da je pitam gde je kupila, ali mi je bilo glupo (zaštoo?). Da li možda vi znate gde ima da se kupi? Unapred hvala :)! Izgleda otprilike ovako:





Sonja, xxx


8 коментара:

  1. Jao kako lepi autfiti! Mnooogo je lep prvi!♥ suknja ima u bershki i new yorkeru koliko ja znam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične kombinacije! Ima ovakvih suknjica u Bershkoj, New Yorkeru, H&M, ili C&A-u. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  3. Svi su preslatki, mada mi se prvi najviše dopada. :) <3 Kaća i Iva su ti napisale gde možeš da ih kupiš, ja bih samo da dodam da ja imam istu takvu, samo crnu i kupila sam je preko Fejsbuk stranice butika Selection (Selection Exclusive). Znam da su imali u više boja. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Treća kombinacija mi je najj.. *--*
    Ovakve suknjice sam viđala u New Yorkeru-

    Novi post----→ milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super kombinacije! Najlepša mi je 1. :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Kod mene generalno u obzir ne dolazi samo 2. kombinacija. U poslednje vreme haljinice blago receno ne podnosim. Zato su prva i treca totalno moj fazon i rado bih obukla obe. Pozdrav lepotice samom tako nastavi <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши