четвртак, 23. јул 2015.

Survive summer heat!



- Već danima preživljavamo velike vrućine i one prosto nikako da prestanu. Pošto smo zajedno u ovome :), odlučila sam da vam malo olakšam. Evo nekoliko stvari koje će vam pomoći!
- P.S. Nije bilo dovoljno pitanja za Q&A, pa ga neću objaviti :(.

♡♡♡

1. Prvo i najvažnije (mislim da sam ovo već rekla, ali nema veze) je da pijete puno vode. Bez vode će vam samo biti još gore, a možete i da dehidrirate. Tuširanje dva, tri puta na dan takođe mnogo pomaže. Ovih dana obožavam da se tuširam hladnom vodom i posle toga se uvek osećam mnogo bolje :).

2. Jako je bitno i ono što ćete obući. Ako imate neku laganu letnju haljinicu, ovo je prosto savršeno vreme da počnete da je nosite :). Ako ne volite haljine, i šorc sa crop-topom je takođe dobra kombinacija. Ne zaboravite da vežete kosu, pogotovo ako je duga!


3. Svakako nam je potrebno i neko dobro osveženje. Samo pravljenje pomoćiće vam da ne mislite na vrućinu, a vaš osvežavajući napitak (ili sladoled) biće preukusan i skroz će vas rashladiti.
- Iako mnogi nikad ni ne pomisle na voće, ono vam može pomoći možda i više od hladnog napitka. Ja sam zavisnik od lubenice još od prvog puta kad sam je probala, pa skoro da mi ne prođe ni jedan dan bez nje :).


4. Pošto verovatno nećete nigde izlaziti, treba da nađete nešto što možete da radite i pritom ne umrete od dosade :). Knjige i stari časopisi čekaju na vas! Ako ste sve svoje knjige pročitali, biblioteke rade i tokom raspusta :). Možete i odgledati filmove koje planirate već odavno, a ako nemate ideju, može vam pomoći ovaj Anjin post :).


5. I za kraj, ako ipak odlučite da odete negde, obavezno ponesite naočare za sunce i obujte neke japanke ili neke otvorene sandale, patike nikako :D.

- I to bi bilo to. Nadam se da sam vam pomogla da preživite vrućinu i takođe se nadam da će uskoro prestati :). Pišite u komentare kako se vi borite protiv vrućine i šta najviše volite da radite u ovakvim danima. Do sledećeg posta!


Sonja, xxx



4 коментара:

  1. Ja sam zavisnik od sladoleda, a ovih dana neprestano jedem i rashlađenu lubenicu, strašno mi prija :) I redovno perem kosu gotovo hladnom vodom, u tome uživam :D Odličan post, svakako pomaže ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se rashladjujem tako sto se po ceo dan kupam u bazenu :) Posle bazena odem u setnju i na sladoled.Meni dani i nisu toliko problem,ali noci..Ja ne mogu zaspati od vrucine :/

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista super post, kao i slicice. Ja obozavam lubenicuuu ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши