недеља, 19. јул 2015.

What to do with shells and rocks? - Unique DIYs



- Pa, kao što vidite, ispunila sam obećanje :). Za ovo mi je trebalo celo popodne, ali definitivno sam se dobro zabavila :). Sve ove DIY projekte smislila sam sama i nadam se da će vam se dopasti!
- Ovog puta sam za kolaže koristila BeFunky editor, zato što mi u PicMonkey-ju ponekad ne ispadnu dobro. Na nekim slikama su ostala ova dva mala znaka za pomeranje i brisanje slike, molim vas da to zanemarite, stvarno ne mogu ponovo da pravim :).


- Trebaće vam:
- Kamenčići i školjke različitih veličina i oblika
- Tempere
- Četkice
- OHO lepak
- Crni marker

#1 


- Izaberite boju po želji (ja sam se odlučila za svetlo plavu) i obojite školjku (treba da bude otprilike sličnog oblika kao moja). Zatim nacrtajte oko belom temperom. Iza oka zalepite jednu malu školjkicu (koju prethodno takođe treba obojiti). Ostale dve treba da zalepite na naličju, na mestu repa i gornjeg peraja. Sačekajte da se lepak dobro osuši. Sada dodajte zenicu u oku crnim markerom (ili temperom) i trepavice, ako hoćete :). Ja sam dodala i krljušti na leđima. Zar nije preslatka :)?

#2



- Biće vam potrebna jedna velika i više manjih školjki. Sve što treba da je da zalepite male školjkice u veliku i sačekate da se dobro osuši. Izgleda lepo kao ukras na polici ili radnom stolu :).

#3


- Za ovaj DIY trebaće vam malo veći kamen. Prvo ga obojite bojom po želji i sačekajte da se dobro osuši. Onda je sve na vama :). Možete ga iscrtati, napisati svoje ime, neki citat koji vas motiviše... Ja sam napisala ime bloga i malo sam zabrljala pošto sam izgubila tanku četkicu :).


#4



- Ova slika govori više od reči. Trebaju vam tri male, slične školjkice i neki duguljasti kamen na koji ćete ih zalepiti. Nisam baš sigurna šta ovo predstavlja, ali okej :). Možete ga staviti negde za ukras.


#5 


- Ovo je najpraktičnije i stvarno će vam poslužiti :). Trebaće vam tri malo veće školjke. Prvo nanesite lepak između dve, dobro pritisnite i sačekajte da se osuši. Onda ponovite postupak sa trećom školjkom, tako da nanesete lepak sa obe strane. Kada se sve dobro osuši, spremno je za upotrebu! U njima možete držati nakit, ili neke slične sitnice :).

- Nadam se da vam se ovi DIY projekti dopadaju, uložila sam puno truda i vremena u njih :). Vidimo se u sledećem (veoma ukusnom :D) postu!

- I da, ako isprobate nešto od ovoga, obavezno mi pošaljite slike na mejl: sonjastojiljkovic123@gmail.com!



Sonja, xxx  






6 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada šta si smislila! Ove dekoracije naravno možeš da upotrebiš za dekoraciju kada slikaš nešto za blog. ☺

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatko !! Kako je sve ekstra ispalo,definitivno isprobavam!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako je leo ispalo,probaću napraviti i poslaću sliku. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je predivno! Zaista originalne idejice, i slike su odlične. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши