уторак, 11. август 2015.

DIY School Supplies Organizer ♥



- Hej :). Da li su i vama olovke, flomasteri i markeri svuda po kući i nikad ne možete da nađete ono što vam treba? Danas vam donosim jedan veoma zanimljiv i originalan način da organizujete svoj školski pribor!



- Biće vam potrebno:
- Jedna kutija od cipela (ili neka druga uska kutija)
- 10 kartonskih rolni od toalet papira
- Lepak
- Tempera ili akrilna boja
- Sunđeraste ili obične četkice



- Kutiju prvo obojite sa svih strana. Kada se osuši, pređite preko još jednom ili dvaput, da se kutija ne bi providela i opet sačekajte da se dobro osuši. Kartone poređajte unutar kutije po željenom rasporedu, pa jedan po jedan vadite i nanosite lepak po ivici. Sačekajte oko sat vremena da se dobro stegne. Sada pustite mašti na volju! Ubacite sve bojice, četkice, olovke i sve ostalo što vam treba. Ja sam u praznine stavila akrilne boje :).


- Nadam se da vam se ideja dopala :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx


26 коментара:

  1. Jako zanimljiv post.

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna idejica draga! Kupila siii sundjercicee i akrilne. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Savrsena ideja. Veruj mi 15 minuta pre da vidim ovaj post sam razmisljala sta da napravim i ti si objavila ovo, hvala tii! ♥ Ideja je kull.
    -Ako zelis poseti i uclani se u moj novi blog (www.dontgrowup01.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti je ideja pomogla ♥. Učlanila sam se :).

      Избриши
  5. Odlicna ideja, i ja bih tako organizovala pribor da je to moguce. Ali ja imam TOLIKO skolskog pribora da ga je nemoguce smjestiti u 1 kutiju, tacnije za sav skolski pribor su potrebne 2 police iako je sve organizovano po kutijama, teglama i slicno. No, tolika kolicina pribora ne iznenadjuje s obzirom da smo svi u kuci neki umjetnici i kreativci! ☺❤

    P. S. Bilo bi mi drago da posjetis moj blog, i uclanis se (ukoliko ti se dopadne). Pocetnik sam i najmanja podrska mi znaci! ❤

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicno! :) Beani je prosle godine ovo takodje pravila i bilo mi je dosta neasnih stvari, ali si ti u ovom postu sve ojasnila! Stalno naprdujes, sto mi je bas dragoo.. :)

    Novi post----> milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Diy je lak i jako lep, ja sam imala neki slican diy samo sto sam sa ukrasnim papirom ukrasila kutiju, probacu i sa temperama pa cu videti kako izgleda

    Novi post ; http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Oragnizer je mnogo kjut.Jako lepa ideja
    Gde si kupila sunđerastu četkicu?

    ОдговориИзбриши
  10. Meni je ovo super ideja, baš mi se dopada. Sve je na svom mestu, bez nereda, a slatko izgleda. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovaj diy vidjam dosta puta ali još uvek mislim da je glavni na sceni- uz sve te olovke i markere koje nosimo u školu, ili imamo kod kuče, je taj diy više nego dobrodošao :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши