четвртак, 27. август 2015.

Fave beauty products - Summer 2015.


- Još u martu prestala sam da pišem mesečne favorite, jer smatram da ponekad nemam puno stvari koje mogu da pokažem, a i nisam više imala volje za takve postove. Pa, pošto se leto bliži kraju, odlučila sam da vam predstavim sve proizvode koji su ovo leto ispunili moja očekivanja. Da počnemo!


- Prvi favorit i nešto što sam konstantno koristila tokom leta su ovi Golden Rose WOW! lakovi za nokte u malom pakovanju. Jako su kvalitetni i dugo ostaju na noktima, a osim toga, imaju prelepe nijanse za svačiji ukus i veoma pristupačnu cenu :).



- Balea Shining Berry Shower gel je, po meni, pravo savršenstvo! Ima preedivan miris, na malinu i mislim da bih ceo dan mogla samo njega da mirišem :). Gel je u boji maline i prilikom nanošenja ostavlja sjaj na koži :).



- Još na proleće, kada sam je kupila, uradila sam recenziju ove AVON kreme (možete je pogledati OVDE), ali sam je preko leta dosta koristila i mislim da odlično radi svoj posao :). Takođe miriše savršeno, na kakao, a boja je krem, skoro bela i ima dosta vitamina E. Na rukama ostaje i po nekoliko sati i dobro neguje i omekšava kožu.


- Što se tiče lica, koristila sam Bioten Skin Moisture tonik za čišćenje. Kao što možete da vidite, skoro je potrošen i ja sam veoma zadovoljna, jer mi se lice primetno očistilo od bubuljica i drugih nesavršenosti od početka korišćenja.


- Ovo je Yves Rocher dezodorans koji sam dobila od kume iz Rusije, ali možda ima i kod nas da se kupi, nisam sigurna. On je u jako malom pakovanju, tako da je pogodan za neku manju torbicu ili džep (mada, ko nosi dezodorans u džepu?). Miriše na pamuk i pruža zaštitu od neprijatnih mirisa i do 24h.



- Ovaj Essence karmin se takođe našao u nekoj od prethodnih recenzija, ali tada sam ga tek kupila, pa nisam imala puno vremena da ga isprobam. Pošto tokom leta ne volim da na sebi imam bilo kakvu šminku, stavljam samo labelo ili neki lagan karmin, kao što je ovaj. Boja nije tako tamna kao na slici, više vuče na prljavo roze.


- Takođe, leti ne volim ni parfeme, ali ponekad napravim izuzetak. Moj trenutno omiljeni parfem je B.U. My Secret. Ne mogu tačno da odredim miris, ali je svakako božanstven :). I pakovanje je, po meni, jako slatko :).

- I moj poslednji favorit ovog leta su Choker oglica i narukvica koje sam kupila u Tally Weijl-u i dosta nosila preko raspusta :).

- To bi bilo to za ovaj post :). Za nekoliko dana izlazi veoma zanimljiv post iz Back 2School serije, tako da, nastavite da čitate blog :).


Sonja, xxx



22 коментара:

  1. Super post! Videla sam te lakove u Lillyu i razmišljala da li da ih kupim. Sad ću sigurno uzeti neku boju.♥

    http://placewheremagichappens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, mnogo mi se svidjaju slike. Choker je bas lep. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Sviđaju mi se favoriti! Moram kupiti Bioten ako stvarno uklanja bubuljice. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lepi lakići, boje su im divne :) Ja imam Biotenov tonik za čišćenje lica, ali sam ga prosledila mami. Super je, nemam zamerki na njega, samo što nije za moj tip kože, već za normalnu do mešovitu. Ja sam sebi sada kupila neki drugi, pa ću videti koliko će odgovarati mojoj suvoj koži :) Ovaj B.U. parfem mnogo slatko izgleda :) ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. okej ,ti imaš kumu u Rusiji? mislim znam da odoh s teme i svega ,ali ja sam oduvijek željela posjetiti Rusiju,ufff.sad sam tužna,zašto ja nemam nikog u Rusiji? haha xd okej i ja sam probala ovaj gel od maline Balea,i isto tako ti mogla bih ga cijeli dan mirisati,ostale favorite i nisam baš isproblala,ali ako ikada budem u mogućnosti ,ili tvoja kuma mi šta pošalje ,sa zadvoljstvom ti javim rezultate (okej šalim se ovo za kumu,ali sam trenutno pod dojmom haha xD)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Super favoriti!! Imam istu Avon kremu, i isti Essence karmin samo u drugoj boji. Slike su savršene!! <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Choker ogrlice su prelepe, i ja ih stvarno puno voli. A predivni su i i ovi GR lakovi, mnogo mi se dopada ovaj u plavoj nijansi.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post! Svidja mi se gel od maline. Ranije sam zelela da ga kupim, ali nisam ga nasla, opet cu ga potrazigi! ☺

    milicasworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Obožavam B.U. parfeme, savršeni su! ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/ Učlani se molim te, jako nam znači.
    Mi smo se učlanile kod tebe. (No.75)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post i meni su favoriti ove choker ogrlice i narukvice :D



    Novi post na mom blogu-http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/school-haulmali-sneak-peak-giveawaya.html

    ОдговориИзбриши