понедељак, 03. август 2015.

Krčedin - malo selo na obali Dunava ♥


- Prošli vikend provela sam u porodičnoj vikendici u Krčedinu. Uživala sam u miru i tišini koje nikada ne mogu iskusiti ovde i imala sam pregršt vremena koje sam koristila za odmor, čitanje i fotografisanje. Takođe sam išla u šetnju do Dunava i na putu do tamo napravila dosta lepih sličica. Uživajte!





- Ovo maleno vikendaško naselje puno je pažljivo izgrađenih kuća koje vlasnicima sluše za nekoliko dana potpunog mira i odmora od svih problema koji će ih sačekati po povratku kući. Svako dvorište je prepuno raznog drveća, cveća, voća, kao i drugih neobičnih vrsta biljaka. Uživala sam u predivnom zelenilu i šetnji i poželela da uslikam bukvalno svaki momenat, što, naravno, nisam mogla, ali nadam se da sam vam prenela svu lepotu u ovih desetak odabranih sličica :).





- Našla sam i prepolovljeni orah sa rupom u obliku srca ♥.






- U subotu popodne imala sam priliku i da uživam u čarobnom zalasku sunca. Bio je to jedan predivan doživljaj i, iako i kod kuće mogu gledati zalaske, nikad nisu tako čarobni kao ovde.





- Nadam se da vam se post dopao i da sam uspela da vam dočaram lepotu Krčedina. Ako vas zanima, Back To School serija postova zvanično počinje 10. avgusta, tako da budite spremni da tada svratite na blog :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx


14 коментара:

  1. Zaista divne slike! Izgleda mnogo lepo! :D

    BFF Q&A na blogu!

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne!Osecam se kao da sam bila sa tobom tamo!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prelepe! ♥ Nikada nisam bila u ovom mestu, ali sam čula za njega. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijepe su slike, to mjesto je jako lijepo, drago mi je da si uživala♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne slike.Orah je bas kjut
    Novi post kod mene ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Svaki post je bolji od predhodnog! Zaista si talentovana što se tiče fotografija!<3<3<3 http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши