недеља, 30. август 2015.

Make Unique School Supplies ♥!




- Pa, došao je DIY School Supplies dan i na mom blogu :). Pošto znam da je bukvalno svaki blog imao neki post na ovu temu, potrudila sam se da ne kopiram ideje i da vam donesem neke unikatne i zanimljive načine da učinite svoj školski pribor prepoznatljivim :).


#1 Sponge Notebook 



- Za ovaj DIY biće vam potrebno:
- Jedna obična sveska
- Sunđer
- Četkica
- Akrilne boje ili tempere

- Bojom premažite svesku u 2 sloja (ili više, zavisi od boje sveske), tako da sve praznine budu popunjene. Nemojte čekati da se osuši, već odmah uzmite sunđer i počnite da tapkate svesku da ostanu tragovi sunđera. Sada sačekajte da se boja dobro osuši. Zatim, uzmite još 2 ili 3 boje i sunđerom tapkajte po svesci da dobijete željene šare, a onda sačekajte da se osuši. Moja sveska nije ispala baš kako sam zamišljala, ali, dobro, vaša može da bude lepša, bitna je ideja :).


#2 Fabric Heart Pencil Case



- Ova preslatka pernica je moj favorit, veoma je praktična i možete je koristiti čak i za šminku ili neke druge stvarčice koje nosite u školu. Spremite se da budete jaako strpljivi jer, pored ove slike, trebaće mi dosta vremena da vam opišem postupak :).

- Trebaće vam:
- Materijal po izboru (ne previše tanak)
- Običan plastični beli rajsferšlus (možete ga naći u krojačkim radnjama)
- Makaze
- Lepak
- Obična olovka

- Prvo što treba da uradite je da pripremite dva parčeta materijala. Zatim olovkom nacrtajte srce na materijalu, ali tako da ne bude veće od rajsferšlusa (mrzim, mrzim, mrzim tu reč). Sada prislonite srce na drugi komad tkanine, opcrtajte ga i isecite još jedno, potpuno jednako srce. Uzmite prvo srce i iz sredine isecite tračicu užu od rajsferšlusa. Zalepite ga za obe polovine. Sačekajte da se osuši, pa onda odsecite višak rajsferšlusa koji viri izvan srca. Drugo srce zalepite za prvo tako da na oba naličije bude na mestu lica, ali prethodno otkopčajte rajsferšlus bar do pola. Kada se i to dobro osušilo, izvrnite postavu i, taa-daa! Vaše srce-pernica je gotovo :)!


#3 Shiny Eraser


- Na blogovima i yt kanalima ima toliko ideja za ukrašavanje svezaka, tako da verujem da ste ih do sada već sve preobrazili u prelepe, kreativne i unikatne. A takođe znam da svi već napamet znamo onu foru za ukrašavanje olovke sa Washi trakom. Ne kažem da je to loše, naprotiv, ispadne prelepo, ali šta je sa gumicama? Rezačima? Drugim (dosadnim) priborom? Nastavite da čitate i vaše gumice će se za pet minuta pretvoriti u presladak, sjajni detalj koji će svako poželeti u svojoj pernici :)!

- Trebaće vam:
- Gumica
- Lepak
- Šljokice

- Ravnomerno nanesite lepak na prednju stranu gumice (ne bukvalno na gumicu, nego na karton kojim je uvijena), a zatim ga pospite šljokicama tako da se karton ne vidi. Ponovite postupak i na ostale tri strane i sačekajte da se dobro osuši. Preslatka, sjajna gumica zamenila je dosadnu i sada će imati počasno mesto u vašoj pernici :).


- Nadam se da vam se ideje sviđaju :). Ako napravite nešto od ovoga, pošaljite mi slike na mejl: sonjastojiljkovic123@gmail.com! Do sledećeg posta :).


Sonja, xxx


12 коментара:

  1. Super su ideje:)
    Najvise mi se svidja sveska,izgleda woooow!
    teengril2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Suuuuperi ideje. Ovu ideju za pernicu sam nedavno videla na nekom jutjub kanalu i planiram da je napravim. Sveska mi se bas dopada, kao i olovka. ☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kaća ♥. To je pravila LaurDIY, od nje sam dobila ideju :).

      Избриши
  3. Kreativno! Svesku su bas dobro odradila, ova prenica je prelepa, a gumica je jako slatka! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,odlicne ideje ☺ Samo si iskopirala jednu ideju za pernicu to je vec neko uradio na youtubeu nisam sigurna ko ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Predobre ideje, sve mi se dopadaju :) Gumica je preslatka, a i ova ideja za ukrašavanje sveske :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. U redu, ja sam stvarno ostala zaprepašćena. Ideje su genijalne i već sada idem da oprobam da napravim ovu svesku, ma i gumicu, a tek prernica. Sjajno stvarmo. odličan post, Sonjice!:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши