недеља, 16. август 2015.

Organize your work space!



- Ne znam za vas, ali ja prosto obožavam da pinujem ideje za uređenje radnog stola. Zar ova slika gore nije savršena  ♥? Kako već imam previše ovakvih slika sačuvanih u kompjuteru, odlučila sam da podelim neke ideje sa vama i da vam dam savete za uređenje radnog prostora, jer uredan sto pomaže u učenju, a i bićete zadovoljni ako je sređen i izgleda lepo.

1. Najvažnija stvar je da razvrstate potrebno od nepotrebnog. Sigurno postoje neke stvari koje vam zauzimaju prostor, a kad bolje razmislite, nisu vam neophodne. Prvo na sto stavite sve ono što često koristite (olovke, blokčiće, lampu, šminku...), pa onda dodajte i neke ukrasne stvarčice, ako ostane mesta. Prenatrpan sto stvara haos u glavi i odvlači pažnju od učenja.


2. Zatim: organizacija. Nikako ne smete držati pribor razbacan svuda po stolu, jer tako nikada nećete moći da nađete ono što vam treba, a i sve će izgledati poprilično haotično. Umesto toga možete napraviti organizer za pribor (ako želite da vidite kako sam ga napravila, pročitajte OVAJ post) ili jednostavno staviti pribor u ukrašene tegle ili konzerve.

3. Kada ste zadovoljni rasporedom na svom stolu, vreme je za malo zabave! Organizatore za pribor možete ukrašavati kako god želite, bojiti ih, oblepljivati Washi trakama... Iznad stola možete zakačiti omiljeni citat ili poster kako bi vaš radni prostor izgledao lepše i kako biste imali motivaciju za učenje. Ima bezbroj kreativnih ideja za ukrašavanje koje možete naći na Pinterestu ili smisliti sami.



- Nadam se da će vam saveti pomoći :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx


18 коментара:

  1. Saveti su super!Ove slike iz posta su bas slatke,gde si ih nasla?
    teengirlsrbija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Savjeti su veoma korisni, no ja se trudim da svoj sto održavam praznim, jer radije volim da su mi stvari složene po policama! Uzgred, divne slike si odabrala. ☺❤

    Novi post na mom blogu ---------------------------->
    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, super saveti! Slike su predivne. Ja volim kada mi je sto uredan, jedino tako i ucim! Takodje, obozavam da pinujem slike radnih stolova. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sličice su prelepe. :) Ja volim kada imam dosta stvari na stolu, sve je to mahom školski pribor, samo ne volim kada je razbacan. Uvek ga stavim u čašice i držače za olovke i odmah izgleda bolje. :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ♥. I ja imam dosta toga na stolu, ali isto organizujem sve u neke kutije, tegle ili čaše, tako da izgleda lepo :).

      Избриши
  5. Jojj, slicice su preslatke. Ja volim kada na stolu imam sve i svasta kako bi mi odrdjene stvari stalno bile pri ruci, ali naravno vazno je sve to lepo srediti kako ne bi izgledalo neuredno i nabacano.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su stvarno mnogo lepe. ^_^ Moj sto je prepun raznih DIY posuda za olovke i ostali pribor, ali mi uopšte ne smetaju jer sam navikla na njih i sto mi je nekako prazan bez istih. I ja takođe obožavam da na Pinterestu pinujem razne sličice. ♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se dopao post.Ja sam pribor stavila u čaše,veoma slatko izgleda.Obožavam da pinujem na pinterestu,ali nešto malo sam oko radnog prostora.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopao :). Meni je Pinterest bukvalno preplavljen takvim slikama :D.

      Избриши
  8. Odlican post! Ja uopste ne podnosim neuredan radni sto, trudim se da imam sto manje stvarcica na njemu jer kada dodje vreme za ucenje nemam mesta za knjige zbog onih silnih predmeta koji mi samo smetaju.Kada uredjujem radni sto uvek se vodim onom recenicom -manje je vise-. :) Lepe si savete dala i slicice su predivne! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,ja jako mrzim kada mi je radni sto prljav i neuredan.Obozavam i da organizujem markere i ostale stvarice bas kao kod prve ideje :D


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши