уторак, 18. август 2015.

Outfits for #Back2School


- Hej ljudi :). Danas sam odlučila da vam predstavim svojih 5 outfita za prvu nedelju škole! Polyvore je postao moja opsesija, toliko je zanimljiv. Obožavam da pravim kombinacije, tako da mi je bilo pravo zadovoljstvo da napravim nekoliko za ovaj post :). Pa, da počnemo!


- Prva kombinacija je nekako girly i mnogo mi se sviđa. Preslatku teksas košuljicu kombinovala sam sa belim džinsom i dodala crne duboke starke koje idu bukvalno uz sve :). Zatim, izabrala sam ovaj crni kožni ranac sa srebrnim detaljima, a od šminke bejbi roze sjaj i crna maskara, ofc :).


- Volite udobne dukseve i karirani print? Ovo je 2 u 1 i mislim da je savršeno ♥. Teksas farmerke, blago pocepane na nekim mestima, savršeno se uklapaju. Za obuću sam izabrala sive Nike patike, koje po sebi imaju sitne šare u raznim nijansama sive. Ranac je običan, od svetlog teksasa, ali meni se mnogo sviđa i dobro ide uz ovaj outfit. Od šminke sam dodala crveni karmin :).


- Zatim imamo jedan džemperić :). Iskreno, ja obožavam ovako tanke džempere sa slatkim printom i mislim da su super za svaki dan i za školu. Ovaj je svetlo sivi sa crnim tufnama. Uz njega sam dodala farmerke od svetlog teksasa i kožne kanađanke. Ranas je od svetlo sivog teksasa, a od šminke sam stavila paletu nude senki i nude karmin u nekoj svetlo braonkastoj nijansi.


- It's time to rock! Ove helanke su moj apsolutni favorit, a uz njih sam iskombinovala ovu laganu belu majicu sa natpisom i crnu kožnu jaknicu. Za obuću sam dodala sive Vans patike.Ranac je sličnog printa kao i helanke. Od šminke sam stavila crni ajlajner i svetlo roze sjaj, a tu je i novi parfem od Beth ♥.


- Poslednji outfit čini ovaj presladak beli duks sa logom Starbucks-a i obične crne helanke. Za obuću sam izabrala ove savršene UGG čizmice, a ranac je kožni u svetlo braon boji. Šminka je paleta nude senki i crna maskara.

- To bi bilo to :). Nadam se da su vam se outfiti dopali, u komentare mi napišite koji vam se najviše sviđa :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx


14 коментара:

  1. Lepe kombinacije! Meni se najvise dopada ona prva ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve kombinacije su lepe, a pogotovo prva i četvrta. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve kombinacije mi se dopadaju, a posebno 1. i 3., nekako su u mom fazonu. :) ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi i drugi outfit su mi preslatki. Rado bih ih nosila i mozda bi cak mesala odecu iz jednog sa odecom iz drugog.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super predlozii!

    Poseti moj blog I uclani se ako tI se svidja, Nova sam:
    milicasworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши