недеља, 23. август 2015.

Preporuka za čitanje: Sofi Kinsela - Potraga za Odri



- Iako redovno posećujem obližnju biblioteku, s vremena na vreme volim da odem do Lagune (koja mi je na pet minuta od kuće) i provedem neko vreme tamo, opuštajući se uz razgledanje novih, zanimljivih naslova. To na mene ima neku vrstu terapeutskog dejstva :). Pa, juče sam naletela na najnoviju knjigu Sofi Kinsele, izdatu pre samo nekoliko dana i, kao što i predpostavljate, nisam odolela :).



- "Potraga za Odri" je prva knjiga Sofi Kinsele pisana za tinejdžere. Ona prati život četrnaestogodišnje Odri, koja pati od anksioznosi i plaše je susreti sa nepoznatim ljudima. Svaki put kad neko zazvoni na vrata ili dođe u goste, Odri se sakriva u sobu i nije u stanju da izađe, a zbog toga više ne ide ni u školu, niti bilo gde drugde. Kada u njen život uđe Lajnus, drug njenog brata, sa osmehom u obiku kriške pomorandže, stvari počinju da se menjaju. Razgovori sa njim sve više opuštaju Odri i, kada od svoje doktorke dobije zadatak da ode do Starbaksa, čini joj se da je spremna da svetu da šansu.


- Ova knjiga je vrlo duhovita, zanimljiva i laka za čitanje i pročitaćete je u jednom dahu :). Preporučujem je svima koji poslednje dane raspusta žele da iskoriste opuštajući se uz kaficu i dobru knjigu, ali svakako i svim ljubiteljima Kupoholičarke i ostalih knjiga Sofi Kinsele.



- Nadam se da vam se post dopao i da će vam pomoći da izaberete dobru knjigu, ako ste se dvoumili :). Pozdrav do sledećeg posta ♥!


Sonja, xxx


20 коментара:

  1. Sigurna sam da je predobra, ali Rebeku tj. Kupoholičarku nikad neće moći da prevaziđe. Rebeka je najbolja! :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ne sumnjam da je knjiga odlična, već i po ovome što si napisala me je dovoljno privukla :) Pošto u svom gradu nemam veće knjižare poput Lagune ili Vulkana, čim odem negde gde ih ima ili na Sajam knjiga koji će brzo, uzeću i ovu knjigu :) <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na preporuci, obozavam da citam preporuke knjiga ;)


    soniacreazzione.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na preporuci, moram je uzeti, bas si me zainteresovala. Super post. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se kako si opisala knjigu, verovatno cu je procitati.

    Poseti noj blog i ako ti se svidja uclani se, nova sam: milicasworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja jako puno volim da citam, a ova knjiga mi se cini jako privlacnom. Same korice su mnogo lepe, a po tvojim recima verujem i da je tekst takav. Kada se vratim sa odmora obavezno cu potraziti knjigu :-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako volim da čitam i većinom su to Danijela Stil i Sandra Braun ne znam za vas ali nisam neki ljubitelj tih tinejdzerskih knjiga.Ova knjiga deluje zanimljivo i baš sam pretraživala neke knjige na sajtu i sastavljala spisak koje bi trebala kupiti. ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja knjige ne citam tako puno ali ove cu mozda kupiti jer si ih ti preporucila pa tako da su sigurno super <3
    Ako zelis pogledaj moj blog <3

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala na preporuci! Ja sam je videla pre neki dan u LAguninoj knjižari, ali uopšte je nisam konstatovala. I sad kada sam videla slike u sebi sam povikala Hej, pa videla sam tu knjigu pre neki dan!
    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Moram ovo procitati, zvuci odlicno :)! ❤️
    Razni DIY-si na mom blogu:
    http://rivinsvijet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши