петак, 14. август 2015.

The Throwback TAG ♥



- Hajj :). Jelena sa bloga Jennie Nennie me je nominovala za ovaj predivan TAG, tako da sam odlučila da napravim pauzu od Back 2School serije i uradim ga :). Njene odgovore možete pogledati OVDE. Sada, hajde da otputujemo u prošlost, a ja ću pokušati da vam dočaram svoje rano detinjstvo ♥.

1. Koje godine si rođena?

- 2002. :)

2. Da li imaš neke slike sebe kad si bila mala? Ako da, pokaži.

- Na naslovnoj slici sam ja kao beba, a imam i puno drugih, izdvojiću dve ♥. Na prvoj smo ja i moja sestra (od tetke). Ja sam u roze :). A na drugoj sam na svom krštenju ♥.



3. Sa kojim TV serijama/emisijama si odrasla?

- Kao mala sam gledala mnogo crtaća. Dugo sam volela WINX, Pepu Prase, kao i sve Diznijeve, koje i sad volim da pogledam :). Mislim da ne možemo prerasti Dizni crtaće, tako su predivni i podsećaju na detinjstvo ♥.


4. Šta si želela da budeš kad porasteš i da li to još uvek želiš?

- Toliko često sam menjala mišnjena, da ne mogu da se setim ni pola zanimanja kojima sam želela da se bavim ali sećam se da sam dugo želela da budem učiteljica i genikolog :). Takođe, tada je postojao neki crtać koji sam volela i jedno vreme sam zbog njega htela da postanem pilot :D (inače sam imala oko 4 ili 5 godina).

5. Pokaži video sebe kad si bila mala.

- Nemam nijedan u kompjuteru :/.

6. Koje igračke su ti bile omiljene?

- Kad sam imala oko 3 godine, često nisam mogla da zaspim i terala sam mamu da leži pored mene. Ona mi je dala gornji deo svoje stare pidžame da, kada spavam, zamislim da je to ona :). Znam da zvuči čudno, ali obožavala sam tu pidžamu i spavala sa njom sve do neke 6. ili 7. godine :). Pored toga, imala sam i plišanu kucu koja mi je bila omiljena plišana igračka, a volela sam i da sakupljam one Littlest Pet Shop životinjice :).

7. Najsramotnija stvar koje se sećaš da si uradila kad si bila mala?

- Nemam pojma :).

8. Pročitaj nešto što si napisala u vrtiću.

- Trenutno ne mogu da nađem fasciklu u kojoj čuvam sve iz vrtića, ali uglavnom su to bili crteži trave, neba i još po neke životinjice, a pisala sam uglavnom svoje ime, nisam znala da napišem nešto specijalno :).

9. Tri pesme koje si volela kad si bila mala?

- Volela sam puno dečijih pesmica, a među omiljenima su mi bile "Boc, boc, iglicama", "Kad si srećan" i "Išli smo u Afriku" :).

10. Najsmešnija stvar koju si uradila kad si bila mala?

- U ranom periodu detinjstva bila sam jako povučena i nisam baš bila društveni tip. Jednom sam sa mamom otišla u neki parkić blizu zgrade. Tamo je bilo puno dece, a pošto je moja mama ponela loptu, dala im je da se igraju i stala da im pokaže neku igru (ona OBOŽAVA da se igra sa decom :D). Ja, po običaju, nisam baš bila raspoložena za igru sa decom i rekla sam: "Samo se ti mama igraj, ja ću da sednem na klupicu". Svi su poumirali od smeha :D.

11. Da li si sačuvala nešto specijalno iz detinjstva?

- Sačuvala sam dosta igračaka kao i neke slikovnice, a odeću sam uglavnom poklonila.

12. Nešto čudno što si radila kad si bila mala?

- Postavljala pitanja i sama odgovarala na njih :).


13. Najstrašnija stvar koja ti se desila kad si bila mala?

- Bilo je to kad sam imala oko šest godina. Mama me je prvi put ostavila samu kod kuće (na 15 minuta) i, iako je bio dan, stalno mi se činilo da čujem razne strašne zvukove i onda sam se zavukla u krevet, pokrila se preko glave i tako sačekala mamu. Bilo je grozno :(.

14. Da li se tebi, ili uopšte u svetu, nešto promenilo tokom života?

- Naravno! Ja sam se toliko promenila, da ne mogu sebe da prepoznam :). Kao što sam već rekla, bila sam mnogo povučena, toliko da sam prvu godinu vrtića provela crtajući za nekim stočićem :). Sada sam veoma druželjubiva i otvorena osoba. Kada upoznam nekog, obično mi treba neko vreme da se opustim, ali onda postajem potpuno otvorena i otkačena :). I, uostalom, nekako se sve promenilo. Imam sve više obaveza, postajem sve odgovornija i svesna sam da odrastam i da mi je ostao još samo mali deo detinjstva koji treba da iskoristim najbolje što mogu :).

- Nadam se da vam se TAG svideo, ja sam uživala dok sam odgovarala ♥. Nominujem sve koji žele da urade ovaj TAG :).


Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Dopao mi se TAG uživala sam čitajući ga,rlo rado bih ga uradila. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super si odgovorila! I ja sam upravo zavrišila sa odgovaranjem ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si uradila tag. ☺ Super si odgovarala a ja kada sam cula onu recenicu "Samo se ti igram mama,ja cu da sednem na klupicu" pa i ja sam poumirala od smeha ♥ Bas si bila slatko i umiljato dete,barem sam ja tako stekla utisak.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopada ovaj tag i rado ga čitam na svim blogovima. :) Bila si preslatka bebica i umrla sam od smeha na ovu priču kako si sela na klupicu i ostavila mamu da se igra sa decom. :'D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Awww kako si bila slatka kao beba,odlican tag :D ♥

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/back-to-school-with-alex-wake-up-for.html

    ОдговориИзбриши